Buna, pe mine ma cheamă Alexia și sunt o făta din New York City care adora sa călătorească, faza e asa când ma plimbam pe strada am auzit un strigat de ajutor și am fugit repede către locul de unde sa auzit totul, era o casa în flăcări și înauntru o fetita mica de vreo 5 ani, nu am putut sa stau pe gânduri acolo era un copil tras de moarte așadar am intrând în casa mi am făcut loc prin fum și am scos fetita afara. Când am ieșit erau mi de oameni care ma aclamau și aplaudau, iar televiziunea era acolo gata sa îmi ia un interviu dar fix atunci din casa se mai auzise un strigat de adult, era un bărbat și un bebeluș la etaj. Desigur știți ce sa întâmplat am întrat repede în casa și i-am scos. Când am ieșit a 2-a oara din casa ajunsese și ambulanță și pompieri dar cam cu întârziere. Odata ce mam asigurat ca toată lumea era bine am fugit repede către școală pentru ca daca nu știați eu sunt eleva în clasa a 8-a. Ajunsa în clasa toată lumea se uita la știrea bomba cu eroina unei familii, care dacă nu vati dat seama eram eu. Toți colegi erau ceva de genu, dacă eram eu acolo ii salvam și mai rapid, dar profa de mate doamna Tutviler le spunea ziceți mersi ca au fost salvate fica directoarei și soțul acesteia împreună cu bebelușul și tăceți din gura. Doamna lea închis gurile și ma felicitat. Fix când sa ma asej în banca se aude Alexia Star la doamna director în birou. Toată clasa e ceva de genul, haha o sa fi pedepsita. Ajunsa în birou acolo era primarul, directoarea și diriga mea doamna Serena. După ce am aflat veștile, a da stați sa vi le zic și vouă veștile erau astea primarul dorea sa îmi înmâneze un premiu în bani și o medalie pentru notele mele de 10 pe linie, programul meu fără de absente și medaliile mele pentru sport, eu fac gimnastica de performanta. Am fost uluita când am auzit toate astea așadar am decis ca, cu bani primiți sa ii dau spre donați pentru a ajuta niște copii și medalia, pai sa o păstrez. După aceia când m am întors acasă mama ma felicita. Dar nici bine nu m am pus la masa ca trebuia sa plec aveam întâlnire cu Alex,un amic. După seara aceia am decis sa devin un super erou. Mi am creat un costum iar numele meu fals era Skiler Storm, ca nimeni sa nu își dea seama.
CITEȘTI
The true story of love
ActionO poveste de dragoste dintre o fata și un băiat, fata în secret era o super eroina care apară orașul de reel și nici măcar prietenul ei nu știa asta, dar la schimb prietenul ei era un răufăcător și când sau întâlnit fata în fata paii...