Mat Hit

6 3 0
                                    

Ani nevím co se stalo, ani jak sem se sem dostal ale sem tady, ani nevim kde, vím vůbec něco? ano vím že sem člověk a to je asi vše. A co je kolem mě? Řeknu to takhle mrtvoly,všude kam se podívám. když sem se rozkoukal (no moc doře sem neviděl nevim proč) zjistil sem že sem v jakési místnosti v rozpadající se budově. Najednou neco slyším jakési houkání byl sem tak zmatený že sem zůstal stát na místě. Najednou do místnosti vtrhli ozbrojení chlápci, začali něco křičet a běželi přímo ke mě. Pak mě začala bolet hlava, blbě sem je slyšel a viděl sem mlhavě a pak.........,,nic,,.............

Když sem se Probral ležel sem na posteli a vedle mě stála nějaká žena a muž v bílém obleku. Pak ta žena začala něco říkat: ,,Mate...Mete slyšíš mě neboj všechno bude v pořádku."
,,Mat kdo je Mat?" Zeptal sem se zmateně. Oba se na sebe zmateně podívali. ,,Ty si Mat zlatíčko pamatuješ si na mě já sem Ami tvá matka"
Teď sem byl ještě zmatenější než předtím ,,Mate Víš kdo sem?" zeptala se mě ta žena ,,Já.....já nevím nic." odpověděl sem opět poněkud zmateně. Pak už sem nic neříkal a jen poslouchal rozhovor mezi mužem a ženou

Muž:ten chlapec si vás nemůže pamatovat kulka ho trefila do oka což nejspíš poškodilo jeho paměť
Žena: a vzpomene si?
Muž:možná ale teď nejspíš ani neví co dělá je asi hodně zmatený Žena: Když ho kulka zasáhla do hlavy, jak je možné že žije
Muž: Měl velké štěstí před to oko si dal ruku což zbzdilo kulku ale bohužel o to oko přišel
Žena: A přežije to?
Muž: Nejspíš ano ale neví.e to jistě asi si tu chvilku poleží ale teď běžte prosím, Mat si musí odpočinout

Tím jejich rozhovor zkončil z jejich rozhovoru sem pochopil tři věci Jmenuji se Mat, nemám oko a nevim co dělám ale tato hláška mi furt šrotovala v hlavě ,,nevim co dělám,, ale já přece vim co dělám.....nebo to nevím.

Další den ke mě přišl tři další lidi a tvrdili že sou mí přátelé ,,ahoj Mate já sem mackenzie chodili sme spolu pamatuješ Víš kdo sem?" řekla jediná holka z těch třech lidí co přišli ,,ale prosimtě Mack vždyť on ani neví co dělá ani kdo je" Řekl další z nich a opět řekl tu hlášku, tu větu proč ji furt slyším v hlavě. A ještě jednu věc mám stále v hlavě: ten obraz.....to co sem viděl jako první po svém probuzení........mrtvoli. n
Nebyli to ani mí přátelé ani má matka... Ne....jenom mrtvoli nic víc.

Další den přišla má matka a začala mi něco říkat ,,Mate těším se až tě pustí domů až budeme jen my dva jen matka a syn a neboj se pustí tě hned jak budeš vědět co děláš." A pak odešla. Ale já přece vim co dělám ale musim to těm lidem dokázat, ale ty lidi nejsou to co chci, já chci to co sem viděl po svém probuzení a tak dokážu že vím co dělám.

Tu noc sem vstal z postele a utekl sem z nemocnice. Jelikož mě v nemocnici asi nečesali měl sem dost rozcuchané vlasy a na sobě býlí plášť byl mi trochu velký a pobýhat tady s dírou v hlavě a v ruce taky není dobrý nápad sice sem to měl ovázané ale já nechci obvazi já vím co chci. Sundal sem si obvazy z hlavy a z ruky a hodil je na zem. Pak sem běžel do prvního odemčeného baráku který sem našel naštěstí všichni spali tak sem se snažil být potichu. Našel sem v kuchiňském šuplíku nůž a pak sem nšel fialové tričko ,,Teď už jen nůžky. Aaaa...tady je mám." Pak už sem jen ustřihnul z trička spodní část a použil ji jako pásek aby mi ten plášť nebyl velký a ze zbytku sem si udělal pásku přes oko a hotovo vzal sem nůž, vrátil sem se do nemocnice a do své postele a jen čekal ani cem nespal, jen čekal.

Ráno jako obvykle přišel doktor. Když mě uviděl byl zmatený byl zmatený jako já předtím ten jeho pohlet nikdy nezapomenu....ten zmatený pohled........vstal sem z postele (v ruce sem držel nůž a ruku sem měl celou od krve) pak sem řekl: ,,Dobrý den pane doktore, jaké to je být ten zmatený, jaké je to být ten co neví co dělá ale něco vám povím já vím co dělám a vím co chci a vy nejste to co chci." rozběhl sem se proti němu a nůž sem mu zabodnul rovnou do hrudníku pak sem ho vytáhl a opakoval sem to dokud se nepřestal hýbat ,, Tak a teď jste to co chci" řekl sem a najednou ve dveřích stála má matka ,,Ahoj mami tak co furt si myslíš že nevím co dělám ale já to vím chtělas aby sme byli jen matka a syn ale to já nechci, já vím co já chci." nožem sem ji přejel přes oblyčej. Bolestí spadla na zem a tak sem ji bodle třikrát do zad. ,,já sem Mat Hit a vím co dělám Mami."

Ten den sem zabil i svou údajnou přítelkyni a i své dva údajné kamarády tak teď mám to co chci......ne....nemám já chci víc a nepřestanu dokud nebudu mít co chci.

Já sem Mat Hit vím co dělám a vím co chci

my creepypasta storiesKde žijí příběhy. Začni objevovat