Lilipil

4 2 0
                                    

Bývala to normální holka Lili žila na farmě se svím otcem protože její matka žila v zahraničí. Ale její otec ji nenáviděl byl rád když se ji jednou za rok zbavil když letěla za mámou. Lili byla často svím otcem bita i za nejmenší drobnosti. Stačilo jen aby přišla pozdě domů nebo si neustlala postel ona se nemohla ani pohnout pokud ji to táta nepřikázal. Chtěl aby z Lili byla farmářka ale ona nesnášela farmaření chtěla být rockerka líbil se jí rockerskej styl ty pursingi a tetování tolik si je přála mít, taky si na ně dost šetřila tajně chodila ze školi na brygády a otci řekla že se prodloužilo vyučování ale né vždy na to skočil a často ji za to zbil ale Lili se nevzdávala a šla si za svým snem stát se rockovou zpěvačkou a zpívala oprovdu moc hezky.

Jednou ráno ji jako obvykle vzbudil otec svým nadaváním. (Nadával často kvůli každé blbosti tentokrát kvůli sekání dřeva uletělo mu prkýnko) Lili vstala z postele, naštěstí byl výkend, no pro ostatní by to bylo štěstí pro ni ne protože musela celé dny pracovat, ale dneska měla jiné plány, konečně si našetřila na pursindi a tetování věděla že jí za to otec zbije ale Lili měla svojí hlavu pokusila se tajně i s penězma uniknout z farmi když najednou uslyšela ten nejhorší hlas co mohla v tuhle dobu slyšet: ,,Lilino kam si myslíš že jdeš?!" byl to její otec Lili se lekla a peněženku rychle schovala do kapsi ,,Nooo....víš tati já myslela že když je výkend zak že bych mohla jít do města." řekla dost neklidným hlasem a její otec ji chytl za ruku a odtáhl ji ke dřevu a řekl: ,,Do města pujdeš až to nasekáš a opovaž se odejít dřív nebo tu tvou kytaru použiju místo toho dřeva!" Lili nasadila otrávený pohled a šla sekat dříví. Sama sebe se ptala proč to dělá 18 už ji bylo před měsícem. Když konečně dosekala dříví ani nevolala tátu aby to zkontroloval protože by si vymyslel něco jiného tak radši hned utekla naštěstí tátu nepotkala.

Když došla do města rychle vyhledala tetovací salón měla štěstí před ní byli jen dva lidi teď jen aby ji vzali bez obědnávky modlila se aby to vyšlo ale současně se bála co udělá její táta. Konečně na ni přišla řada její přání bylo dost velké chtěla 4 pursingi do ucha pak jeden do jazyka a do obočí a aještě vytetovat hada obklopeného černéma tečkama na krk dneska ji štěstí opravdu přálo nikdo tam objednaný nebyl a tak ji vzali hned. Samozřejmě si ověřili její věk a pak vešla do samotné místnosti kde to mělo všechno proběhnout.

Posadila se na židli kterou tam měli a jen čekala. Začali pursingem do uší a už cítila jen bolest a radost konečně udělala něco co chtěla ona a né její otec. Trvalo to docela dlouho ale jí to uběhlo rychle pak už se jen kochala pohledem do zrcadla vypadala nádherně zaplatila a sradostí i strachem kráčela domů když najednou procházela kolem kadeřnictví a dostala šílený nápad. Peněz ji zbylo poměrně dost a tak vešla dovnitř a čekala než na ni přijde řada. Když konečně dočekala a přišla na ni řada chtěla skrátit vlasy na mikádo a vyholit polovinu vlasů. Byla nervózní z toho do čeho se pouští ale šla do toho opět ji to uběhlo rychle a pak už jen koukala do zrcadla. Ale pak si všimla hodin nad zrcadlem ,,Sakra to už je hodin!" vykřikla. Rychle zaplatila a se strachem utíkala domů hlavou se jí nehonilo nic víc než otázka: jak bude reagovat její otec.

Lili měla v plánu dojít domů dostat se do jejího pokoje zbalit si věci a utéct k její nejlepší kamarádce ale nevyšlo to tak jak plánovala když dorazila domů musela projít přez kuchyň a k její smůle tam byl její otec a zrovna když Lili procházela tak se otočil. Když ji spatřil nasadil naštvaný výraz ,,Nejen že si utekla ale ještě se vrátíš takhle tak to si přehnala Lilino!!" řekl její otec a čapnul nůž z kuchyňské linky a udělal Lili velkou řeznou ránu na tváři. Rychle utekla ven její otec běžel za ní potřebovala něco na obranu a jediné co viděla byla motorová pila rychle ji vzala, nastartovala ji a otočila se proti otci. Ten nestihl zastavit a plnou rychlostí narazil přímo na nastartovanou motorovou pilu Lili ho rychlím pohybem rukama odhodila z motorovky a bezlítosti koukala na jeho mrtvé tělo ,,Tak tati celý život si rozhodoval o tom co mám dělat ale teď sem o tobě rozhodla já." Lili cítila úžasný pocit štěstí, byla sama na sebe pyšná, chtěla ten pocit zažít znova navíc takhle byla cool tohle byl ten praví rockerskej styl a uvědomila si jednu věc: tohle je to co chce dělat tohle je její sen a ona si ho splní. Udělala si fialové oční stíny, na hlavu si uvázala vínový šátek, na záda hodila obal s její kytarou, do ruky si vzala motorovou pilu a vyrazila za svou nejlepší kamarádkou která nebydlela daleko.

Když tam dorazila tak otevřela její kamarádka: ,,Ahoj Li......li co se ti stalo?" ,,Čau no to mi udělal táta když sem přišla domů takhle." Odpověděla Lili ,,Aaaa tak ty sis nechala udělat ty pursingi to je super. Hele ozvala se mi jedna rocková skupina že shání zpěvačku konečně se ti splní sen." řekla její kámoška ale odpověď Lili ji poněkud překvapila:,,No víš......ale já už mám jiný sen." když to dořekla vytáhla z poza zad motorovku a rozřízla ji na dvě poloviny.

A tak se zrodila Lilipil která touží po tom úžasném pocitu při zabíjení a která si plní svůj sen.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 08, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

my creepypasta storiesKde žijí příběhy. Začni objevovat