Kapıyı açan kişi Hazan'dı. Nefes sinirlenir bunu Tahir'e belli etmeden konuşur.
N: Canın? Senin varya.….
H:Evet canım. Ne yaparsın canım dersem?
N:Şöyle özetliyim. Benim olana canım diyenin can damarını keserim hadi şimdi defol.(müq laf soktun nefes kaptan yada admin 😉😁 dksamsjamama)Hazan bu sözden sonra sinirlenip gitmiştir. Tahir Nefes'e hayranlıkla bakar;
T:Ooo Nefes başkan. Demek can damarını kesersun haa.
N:Keserim tabi benim değilmisin?😂😝
T:Sende benimsin💕Ertesi gün
Nefesten
Sabahın köründe berkin odama pat diye girmesiyle uyandım.
N:Ne yapıyosun kuzen yaa!? Böyle mi girilir?
B:Günaydın sanada huysuz geyik.😒😒Saate baktım. 9.00 ı gösteriyordu. Geç kaldım. Off Tahir gene çok soru sorcak. Neyse hemen hazırlanıp gitmem lazım.O sırada hazan boztepe ye çağırdı.Hazırlanıp Boztepe ye gittim. Tahir bir kadınla oturuyodu. Hemde eli kadının omzundaydı. Hemen yanlarına gittim.Hazanda hesap soruyodu o sıra.
N:Keşke senden nefret etseydim. Sevdiğimi kabullenmeseydim yazıklar olsun sana.
T:Nefesim dinle lütfen. Sandığın gibi değil.
N:💧1 nefesim deme bana.
💧2 boş ol boş ol boş ol. İmam nikahıda bozuldu.
💧3 sakın bidaha benimle muhattap olma.
T:Nefes dur lütfen.
Arkama bakmadan gitmiştim. İnanamıyorum sevdiğim evleneceğim adam beni aldatmışmıydı yani. Hazanı şimdi anlıyorum. Ve şimdi Hazana mesaj atacaktım.Keşke ordan uzaklaşmadan önce deseydim hazana.Nefes:Hazan senle bişey konuşmak istiyorum.
Hazan: Ne konuşucakmış bu zavallı ezik kumam?
Nefes:Senin seviyene inmeden konuma geçicem. Seni şimdi daha iyi anlıyorum. Madem Tahir'in imam nikahlı karısısın bir tane daha kuma ne ben isterim ne de sen. Beraber işbirliği yapmamız lazım.
Hazan: Ne!!? Bir tane daha kumamı istemez. Tamam ben varım. Benim tek kumam sen ol tamam mı?🌝
Nefes:Tamam tamam.😂😂Anlaştık.
Tahir Nefesi arar.
N:Alo
T:Nefesim.
N:Tahir bey ne oluyor nefesim falan!?
T:Bak sandığın gibi değil. O belki seninde çocuğun olmazsa diye ayarladığım kişi.
N:Yuh Tahir yani oda kumaydı öylemi bi daha ne beni nede bu bebeği görürsün.
T:Ne bebeği?
N:Evet Tahir bebek. Benim bebeğim babası tarafından annesine ihanet edilen bebeğim. Defol şimdi.Flasback✔✔
3 gün önce asiye ablayla bir test yapmıştık. Ve hamile olduğumu öğrenmiştim. Bunu kimseye dememiştik. Sanırım 4 gün önce eğlence için sarhoş olduğumuz gün olmuştu. Asiye abla bunu sorgularken Mustafa abi bizi duymuş ve hesap sormuştu.
Flasback son❌❌Tahirden
Nefes bebek demişti yani benim bebeğim mi?! Asiye yengem kesin biliyodur. Eve gittim. Nefes ordaydı.
N:Asiye abla geldi ben gidiyim artık dedeğim gibi tamam mı?!
T:Nefes bana niye söylemedin!?
N:Söyledim işte şimdi çık önümden.
T:Bak aramızdaki ilk engel senin benden bebeğimizi saklaman.
N:Bi saniye o zmn seninde üstüme kuma ayarlaman ikinci engel.
T:Hazanda üçüncü engel sanırım. Ama bunlar hep senin suçun. Engelleri sen ortaya koyuyorsun.
N:Benim suçum tabi benim suçumdur beyfendi. Dün akşam sende benimsin diyen adam bugün üzerime kuma ayarlıyor. Bunu açıkla peki. *nefes gider*
A:Uuu ula uşak kuma neduda? Kafayimi yedun. Cinsine tükürdüğüm.
T:Yenge anam dedi işte belki nefesin de olmayi sana kuma buldum git konuş diye.
A:Ula alırım bak ayağumun altuna. Nefes anlattı sarmaş dolaşmıssın. Ula bak bağa doğruyu de valla yakarum.
T:Yenge hazan gelince boynuna elimi attım.
A:Oy deli uşak neler açtun başumuza. Bebeği aldurmaya gitti haberun olsun.Hemen evden çıktım. Biliyodum nefes beni affetmez ama bebeğimi aldırmaya hakkı yok! Nefesin evine gittim berkle konuştuklarını duydum.
B:bebek mi?! Nefes iyimisin sen?!
N:Evet kuzen. Bu bebeği aldırdığımı sancak ama benim çocuğum doğunca sana baba diycek. Kabul edermisin?
B:Tahir'e baba dese daha iyi olmaz mï iki sokak ötede adam.
N:Hayır. Babasının annesini aldatan şerefsiz olduğunu bilmiycek. Tahir'le barışırsam belki ona der çünkü hala daha Tahir'e aşığım ama nefretim aşkımdan daha büyükBunları duyunca birden yüreğim parçalandı. Kafama gelen güğümle yere düştüm.
Acaba kim vurdu? Bi sonraki bölümde belli olacak.Arkadaşlar bu bölümde tahir biraz şerefsizlik yaptı. Admine değil tahire sövün. Müq laf koydum isterseniz kullanabilirsiniz,
Texting yazıcam tek admin olcak. Admin nehir.
Admin sude nin hesabı takip edersiniz @sudeastepeeTexting konusu ne olsun kaleliler mi yoksa apayrı karakterlerle mi? Yorumlara yazarsanız sevinirim. Hadi öptüm byyy.@econlaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuma
General FictionTahir Kaleli'nin kuma getirme sonucu gelişen olaylar... (Hazan'la evli). (Nefes kuma)