ᴛʜᴇʀᴇ's ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ᴍᴇ
Te-ai despărțit de ea. Ce relație de o zi minunată ați avut.
ㅡ" V-ați despărțit deja...Wow."
ㅡ" Mda."
ㅡ" Ai iubit-o?" Întrebarea mea te face să îți deschzi încet ochii, căutănd un răspuns.
ㅡ" Nu ştiu. Ce e aia iubire, pănă la urmă?"
Îmi mușc buza și îl privesc în ochi.
ㅡ" E ca o durere de măsea: te chinuie dar nu te omoară."
Își apleacă capul.
ㅡ" E trist cum întrebi oamenii despre iubire iar ei îți spun despre suferință..."
Ochii mei începură să lăcrimeze incontrolabil.
Mi-a fost dor de vocea ta.
Mi-a fost dor de ochii tăi.
Mi-a fost dor de tine.
Evitam contactul vizual, nu voiam să îmi citești în ochi cătă nevoie aveam de tine.
Mă ridic, lăsăndu-te acolo, şi merg spre masa de lemn unde stăteau restul. Iau un pahar de pe masă şi îl dau pe găt. Mă încrunt, făcăndu-l pe Jimin amuzat de fața mea.
Stăteam cu fața rezemată de mâinile mele şi mă uitam la paharul gol. Mi-am dat seama pe loc că alcoolul îşi făcu efectul când am început să văd două pahare în loc de unul. Mă ridic amețită şi te caut prin mulțimea de băieți, a căror nume l-am uitat deocamdată. Te zăresc uităndu-te dezamăgit la mine.
ㅡ " Jungkook-ah!" Te trag spre mine şi îți privesc perfectele buze care ar arata şi mai bine deasupra buzelor mele.
ㅡ" Ce?"
ㅡ" Hai să ne îmbătam şi să ne spunem tot ce nu avem curaj să ne spunem trezi."
ㅡ" Du-te stai jos, o să cazi şi nu vreau să te răneşti."
ㅡ" Bine zici. M-ai rănit tu destul." Îi dau drumul şi mă aşez la masă, punănd capul jos şi ațipind.
CITEȘTI
𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜𝚒𝚌𝚔 ; 𝚓𝚓𝚔
Short Story❝ 𝒊'𝒎 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔𝒊𝒄𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒏𝒕𝒊𝒅𝒐𝒕𝒆 ❞ just a short prose about one sided love i wrote for people who are in the same situation <3 © ᭙𝓲ꪶᦔ𝘳ꪮ᥊