𝒞𝒶𝓇𝓂𝑒𝓃 𝐵𝓁𝒶𝒸𝓀, zapewne jak już wiecie jest ona najmłodszą z całej trójki rodzeństwa a rodzicami tej trójki są Walburgia i Orion Black. Syriusz Black najstarszy z całej trójki rodzeństwa został okrzyknięty "Zdrajcą Krwi" ponieważ dostał się do Gryffindoru zaś najmłodszy z braci znajduje się w domu Slytherina. A jak już wiecie w Hogwarcie są cztery domy każdy się czymś cechuje. Gryffindor − odwaga, męstwo, szczerość i szlachetność; Slytherin − ambicja, spryt, przebiegłość i braterstwo; Ravenclaw − inteligencja, mądrość, kreatywność i oryginalność; Hufflepuff − sprawiedliwość, wierność, uprzejmość i pracowitość.Oraz jak każdy wie każdy z domów Hogwartu posiada własne: godło, ducha, relikwię oraz pokój wspólny.
Relikwią w tym domu jest ,miecz, duchem jest - Sir Nicholas de Mimsy-Propington. Godłem Gryffindoru został lew, a barwami domu zostały wybrane czerwień i złoto.
Słynnym artefaktem jest ,medalion Slytherina, duchem jest – Krwawy Baron. Godłem Slytherinu został wąż, a barwami domu zostały wybrane szmaragd i srebro.
Diadem w domu tym jest artefaktem, zaś duchem–Szara Dama , sama córka Roweny. Godłem Ravenclawu został orzeł, a barwami domu zostały wybrane błękit i brąz.
Relikwią tego domu jest czarka (naczynie), zaś duchem – Gruby Mnich. Godłem Hufflepuffu został borsuk, a barwami domu zostały wybrane żółć i czerń.
Lecz nasza główna bohaterka Carmen Black nie należy do żadnych z tych domów ponieważ uczęszcza do Akademii Magii Beauxbatons (fr. Académie de Magie Beauxbâtons)
Szkoła znajduje się w pięknym zamku w górach, otoczonym przez liczne, malownicze ogrody i magiczne fontanny. Pałac został zbudowany ponad siedemset lat temu, czyli później od Hogwartu. Mówiło się, że szkołę dofinansowali częściowo Flamelowie –Nicolas i Perenelle , którzy ukończyli edukację w tej placówce w młodości i się tam poznali. Nazwana na ich cześć fontanna w środku parku miała podobno właściwości lecznicze i upiększające. Pałac był także nienanoszalny (nie mogło go się nanieść na mapę), co pozwalało na ukrycie przed mugolam. W Sali Jadalnej nimfy leśne śpiewają serenady, podczas gdy uczniowie jedzą. Na Boże Narodzenie sala dekorowana jest pięknymi rzeźbami lodowymi. Nie ma tam starych zbroi, personel nie toleruje także żadnych poltergeistów.
𝒟𝑜𝓂𝓎
𝒪𝓂𝒷𝓇𝑒𝓁𝓊𝓃𝑒 :
Opiekun Domu - Profesor Antonio Craxi, Nauczyciel Eliksirów
Mieszkańcy - Luniaki
Barwy domu: Zielony - Główna Barwa domu, Czarny.
Zwierze z Herbu / Symbol: Lis
Miejsce: Lochy
Wejście: Wejście znajduje się się za Zbroją Rycerza.
Cechy Charakteru: Cechami Ombrelune są Spryt i przebiegłość,
Bystrość, Ambicja i Inteligencja.
𝒫𝒶𝓅𝒾𝓁𝓁𝑜𝓃𝓁𝒾𝓈𝓈𝑒 :
Opiekun Domu - Profesor Valentin de La Pérouse,
Nauczyciel Transmutacji
Mieszkańcy - Papiloni
Barwy domu: Czerwony - Główna Barwa domu, Żółty.
Zwierze z Herbu / Symbol: Niedźwiedź
Miejsce: Piętro Siódme
Wejście: Za portretem śpiewającej Madame de Maupasant
(śpiewającej bo kiedyś była nauczycielką Muzykologi)
Cechy Charakteru: Odwaga, Prawość, Szczerość,
Sprawiedliwość i Koleżeńskość.