~Yeni Komşu~

519 32 12
                                    

Biri BB (Big Bob) nin yumruğunu tutuyordu.Daha iyi görebilmek için yavaşça doğruldum. Bu kişiyi daha önce hiç bir yerde görmemiştim yeni olmalıydı. Sanırım artık birine borcum vardı. Cleo nun beni sarsmasıyla kendime geldim "Em. iyi misin?Emma!" "Elbette iyiyim vurmadı bile" Beni kurtaran kişiye teşekkür etmek için yanına gittim. O da Lewis le konuşuyordu. BB yerde yatmış ayağını tutuyordu. Yeni kişinin yanına ulaşınca yavaşça "Teşekkür ederim." dedim. "Rica ederim. Bana göre hiç bir erkek bir kıza vuracak kadar düşmemeli." "Haklısın."Nedense yavaşça utanıyordum. Bir insanın kalbi bu kadar hızlı atar mı?  "Bu arada ben Noah.Buraya yeni taşındık." "Bende Emma." Ardından Noah ın telefonu çaldı bir kaç kelime konuştuktan sonra "Maalesef şimdi gitmem lazım odamı düzenleyeceğim. Görüşürüz!" dedi. "Görüşürüz."Arkasından hangi eve gittiğine baktım. Yanımızdaki eve taşınmış! Cleo hızla yanıma geldi "Vay canına! Sen, seni nasıl kurtardığını görmedin değil mi? Önce elini çevirdi, ardından diz kapağına tekmeyi koydu.Çok şanslısın." Cleo ile parka gittik . Ardından annem çağırdı ve Cleo ya veda edip eve gittim.Annem telaşla masayı hazırlıyordu "Hadi kızım sen de tabakları getir. Misafirimiz geliyor." Annem oyalanmamı sevmezdi bu yüzden hızla mutfağa gidip tabakları getirdim. Yaklaşık 20 dakika sonra kapı çaldı. Kapıda Noah ve ailesi vardı. Akşam yemeğine gelmişlerdi.5-10 dakikalık sohbetin ardından yemeğe geçtik. Noah la yan yana oturduk yemekte, daha doğrusu annem öyle oturttu.Noah solak olduğu için kollarımız çarpışıp duruyordu. İki kere Noah ın yemeği çatalından tabağına düştü.Ancak her düştüğünde  sırıtıyordu.Garip.Her neyse ben tatlıları getirmek için mutfağa gittim. Tam arkamı dönecektim ki biri omzuma dokundu ben de dalmıştım bu yüzden korktum ve refleksel olarak sıçradım. Ve elimdeki tatlı uçtu .Eyvah! Dokunan kişi Noah mış. Tatlı Noah ın kafasına yapıştı. Harika şimdi ne yapacağım? Noah: "Su isteyecektim. Korkuttuğum için özür dilerim."dedi. "Asıl ben özür dilerim kafandaki tatlı için." Kendimi tutamadım ve gülmeye başladım çünkü çok komik gözüküyordu.Sonra Noah da gülmeye başladı.Ardından "Acaba bunu temizleyebilir miyiz?" dedi."Annem çok titizdir.Bunu görmese iyi olacak." "Tuvalet üst katta. Sen gide dur,bende onu geçirecek şeyler getireyim."dedim. Noah başını tamam anlamında salladı. Tam gitmek için adımını atmıştı ki içeriden "Noah" diye bir ses geldi."Bu annem olmalı. Şimdi ne yapacağız?"
   
      Çok oy gelirse yeni bölüm gelicek💫 Nasıl olmuş? Sizce Emma ve Noah ne yapacaklar?🙃(BB nin ne kadar saçma olduğunun farkımdayım flsfldşş)

Hayal Et/Noah SchnappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin