ilk gun

95 2 1
                                    

Gunlerden birgun siradan bir gündu stevenin cani cok sıkılmışdi ve steve kardesi herobrine yi cok ozluyordu sanki herobrine yanina gelmis stevenin oyle bir his vardi. Ve gunler aylar gecdi. Ve steve bir deniz kenarina tasinmisdi.

Ve orada stevenin karsisina birisi cikmisdi steve ilk gordugunde korktu. Hey sende kimsin ne aariyorsn burada dedi steve.

Benim adim john ben buralarda cok dolasirim cunku benim annem babam yok ben basi bos gezen 18 yasinda bir cocugum.

Steve: bende bir arkadas ariyordum aclik oyunlarina gitmek icin benimle gelirmisin ben cok zenginim sende aclik oyunlarini kazandiginda bir zengin olacaksin.

John: tmm oyleyse ben seninle olumune kadarim .

Steve: tmm oyleyse 3 2 1 ve aclik oyunlari basliyor. Steve ve john aclik oyunlarindaydilar . Ve birsuru ortada chets ler vardi ama john ve steve oraya gitmediler john ve steve direk gemiye kosdular ve gemide 1 kisi vardi ama nasil oynauyacagini bilmiyordu steve ve john hemen chets leri aldilar geminen john a chets den demir kafalik,ekmek,demir kilic ve cig et cikdi

Steveye ise demir kilic , demir kafalik ,cig et ve bir ok ve yay cikdi

Sonra john ve steve daga cikmaya karar verdiler ama oyunda 27 kisiden aadece 14 kisi kaldi ve steve ve john dagatam cikiyolardiki oraa bir adam vardi adamin elinde elmas kilic elmas kafalik elmas ayakkabi demir zirh ve altin bir dirsekligi vardi . Ve hemen steve okla yayi cikardip adami vurdu ve adamin yarin kalbi kalmisdi sonra john demir kilicla bir darbe vurarak adami yere serdive adamdaki armorlari aldilar steve ve john ardik john in usdunde elnas kafalik demir zirh altin ayakkabi ve elmas dorseklik ve elinde elmas bir kilic vardi . Stevede ise usdundeki hersey elmasdi elinde ise bir elmas kilic vardi. (bu araada oyunda 4kisi kaldi tabi ) steve ve john 2 kiai gorduler ve vs attilmaya basladi ve oradan john adamabir darbe vurdu elmas kilicla adamin felegi sasdi ve adam kanlar icibde oldu steve aradan adama okla saldirdi adamin 1kalbi kaldi ama steve coksinirlenip adama bir ok firladdi adam resmen gebrdi ve son kisiler kalmisdi onlarda 2arkadas kazandi ve john cok zengin oldu.tabi stevede ve sonra bir ev yaptilar ama ev dedigim bir villaydi aradan 2 ay gecmisdi ve john ve steve 2 tane kiz tavlamislardi johnnib sevgilisinin adi vannessast steveninli ise selfadiyest ydi ve john ve steve baska evlere ayrilmuslardi john artik bir villa da sevgilisiyle mutluydular ve iki tane cocuklari vardi steve sevgilisiyle iki tane cocuklari olmusdu ve john ve steve sonsuza dek mutlu yasadilar.(ama steve hep kendi kardesi herobrini ozluyordu )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Minecraf açlik oyunlariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin