sen benim söylenmeyen sözlerim...

4K 165 172
                                    

Tugkan- sen benim

(Bu tatlış hikaye en çok hakettigini düşündügüm üç insana hitap edilmiştir. justmoneybro AgustDdamn _depaysement_)

 justmoneybro AgustDdamn _depaysement_)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min YoonGi

Birine öleceğimi nasıl söylerim? inan hiç bilmiyorum sevgilim. Ama... sen zaten günlerimin sayılı olduğundan haberdarsın.

şey... öylesin değil mi?

hastalıklı bedenimi az da olsa rahat ettirebilmek adına beni memleketine getirmen, gerçekten çok hoşuma gitti.

Ama... zorlanmış olmalısın. ailenden geriye kalan tek kişiyle, yakında ölecek bedenim için kavga etmek seni üzmüştür. ağlıyor musun yoksa? kalbin tıpkı benim gibi acıyor değil mi?

nefeslerim sevgilim. aldığım her nefes güçsüz olan kalbimi biraz daha zorluyor, sanki kırmızı bir gülmüş gibi dikenlerini o bölgeye batırmaktan bir saniye olsun çekinmiyordu

bana bakıyorsun. gözlerin önce çelimsiz bedenime bir kaç beden büyük gelen kazağım da dolaşıyor. sonra istemeye istemeye yüzüme, dudaklarıma, ve gözlerime çıkartıyorsun o naif kahverengiliklerini. mimiklerin bu çirkin görüntü karşısında buruşmak istiyor değil mi? her bir zerremde aşık olduğun güçlü insanı ayırıyor, ancak umutlarını boşa çıkartarak binlerce kez benimle yüzleşiyorsun.

seni bazen anlayamıyorum sevgilim. acıyor musun, yoksa üzülüyor musun hiç belli olmuyor. Çokça seni yıprattığımı, darma duman ettiğimi düşünüyorum. eski jimin böyle değildi ki. benim bildiğim, aşık olduğum o adam kimsenin ardından ağlamazdı. umursamazdın sen sevgilim. üzülmezdin ki.

peki... ya şimdi? gözlerin bir saniye olsun üzerimden ayrılmıyor, sanki... sanki aniden ortadan kaybolursam, yüzüme bir kaç saniye daha fazladan bakamadığın için dünyayı ateşe verebilecekmişsin gibi. mesela ellerim hep seninle olsun istiyorsun. zarif parmaklarınla cilveleşen uzunluklarım hoşuna gidiyor değil mi? onlara hafif hafif dokunmam, veya güçsüzce okşamam.

bu hastalıklı halimle dahi sana yaşam olabiliyorsam eğer sevgilim, tanrıdan daha başka ne isterim ki?

bana senin çiçekler kadar güzel olan gülümsemeni bahşettiğini düşüyordum. ta ki hiçbir çiçeğin sana layık olmadığını fark edene kadar. yer yüzünde ki, veya hiç farketmez, bu pis dünyada ki hiçbir şey senin mükemmelitene yetişebilecek kadar gözümde yücelmedi sevgilim. eksikler, yarımlar hep.

Sen Benim Unutamadığım İlklerim ✿ YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin