Yooo
Trochę mnie nie było bo skupiałam się na konkursie, ale mam dużo rysunków i w następnych rozdziałach będę musiała nadrabiać uwuNajpierw praca na konkurs dla NieStacMnieNaMange :3
To jest Cassandra - 19 letnia demonica, która prezentuje fałszywość i dwulicowość. Jest spod znaku bliźniąt, jest wredna, sarkastyczna i mściwa. Lubi robić zamieszanie i chaos oraz różnego rodzaju niemiłe psikusy.
Nie lubi szczerości, lojalności i ogólnie miłych osób. Woli działać sama niż w grupie, nie ma też zbyt wielu przyjaciół, ale nie jest jej z tego powodu przykro.Potrafi schować swoje rogi, uszy oraz ogon, a trzecie oko przysłania przydługą grzywką, tylko po to by przypominać człowieka. Niestety kosztuje ją to wiele wysiłku, a z natury szuka najłatwiejszych rozwiązań. Dlatego często zwabia swoje ofiary udając przyjaciółkę, a potem odbiera im życie. Żywi się ich ciałami i odrywa twarze co sprawia że może później przybrać ich postać, wygląd i głos. Kolekcjonuje zebrane twarze i przebiera się w kolejne osoby, tylko dla większej zabawy ~
Trochę się rozpisałam :3
Mam nadzieję że się podoba ᵔᴥᵔAle żeby nie było tylko jednego rysunku..
Ocusia Esailer
Co prawda już ją widziała, ale chce się pochwalić xddI trochę starszy rysunek, który miał być do Draw This In Your Style Challenge ale ostatecznie tego nie zrobiłam.
Chociaż jeśli chcesz to narysować w swoim stylu, to zapraszam ^^
Tylko pamiętaj żeby mnie oznaczyć ;3
CZYTASZ
♡ 𝓐𝓻𝓽𝓫𝓸𝓸𝓴 ♡
Random~ Zawieszone ~ Po prostu moje rysunki (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Mam nadzieję że się spodobają ~ Nowe rozdziały mniej więcej dwa razy na miesiąc (Pierwsze rozdziały są bleh, proszę pomijać 0-0) Requesty - ✖ Art trade'y - ✔ Komisze - ✔