Chapter 1

3 2 0
                                    

Πορτλαντ 2011

Πληρώνει τον οδηγό και βγαίνει από το ταξί κρατώντας τη μεγάλη γκρι βαλίτσα της. Που να το πίστευε. Μέσα σε 2 μήνες από το πτυχίο της θα έβρισκε δουλειά και σπίτι στην αγαπημένη της πόλη. Αφήνει τη βαλίτσα κάτω και για λίγο ατενίζει το νέο της σπίτι.

Έμοιαζε σωστο αρχοντικό. Μπροστά είχε ένα μεγάλο κήπο στο οποίο η Diana θα φύτευε πολλά λουλούδια. Ο πατέρας της ήταν κηπουρός και έτσι ήξερε όλα τα μυστικά της κηπουρικής τέχνης. Με μητέρα όμως δικηγόρο η οποία δε την άφηνε να ασχολείται ιδιαίτερα με αλλά πράγματα πέρα από τις σπουδές της, ο χρόνος για κηπουρική ήταν ανύπαρκτος.

Ο ήχος μιας κόρνας την επανέφερε στην πραγματικότητα.

"Συγγνώμη το χαρτονόμισμα που μου δώσατε είναι ψεύτικο;" ακούει τον ταξιτζή να ορίεται.

"Τι ειπατε;" λέει προσπαθώντας να καταλάβει.

"Δεν ακούς κοπέλα μου; Ποιον πας να κοροιδεψεις;"

Η Diana ήξερε πως δεν ήθελε να κοροϊδέψει κανέναν. Το χαρτονόμισμα που του έδωσε είχε προ ολίγου πάρει από το μαγαζί με τα είδη σπιτιού και με το οποίο πήρε τα ρέστα της για έναν μικρό πίνακα που αγόρασε.

" Πρέπει να έγινε λάθος! Ορίστε!" είπε η Diana και έδωσε ένα άλλο χαρτονόμισμα στον οδηγό ο οποίος φανερά εκνευρισμένος πάτησε γκάζι.

Βάζοντας το κλειδί στην πόρτα ένιωθε να την κατακλύζει συγκίνηση. Θυμόταν που λίγα χρόνια νωρίτερα έκανε σχέδια με τη φίλη της τη Nadia για να μείνουν στο δικό τους σπίτι μια μέρα. Όμως ένα απρόσμενο τροχαίο ατύχημα έδωσε άλλο τέλος στην ιστορία τους.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΩΡΑ ΜΗΔΕΝWhere stories live. Discover now