Merhaba canlar yeni bir bölümle karşınızdayım. Bu bölümü medyadaki şarkıyla yazdım umarım beğenirsiniz iyi okumalar.
Jungkook'dan
Seokjin benle tokalaştıktan sonra Taehyungla biraz konuşup bize yemek hazırlamaya gitmişti. Ben ise donuk bir şekilde etrafa bakıyordum.
"Jungkook?"
Etrafa bakmayı kesip kare gülüşlü adama döndüm.
"Evet ?"(J)
"Pek rahat gözükmüyorsun sorun ne ?"(T)
Güldüm, bu adam iyice sinirlerimi bozmaya başlamıştı.
"Sorun mu ne, bir de soruyor musun? Bak cidden nezaketine falan lafım yok elbet. Lakin senle bir daha görüşmek istemiyorum."(J)
Gülümsedi.
"Pekala bayım siz ne istiyorsunuz acaba ?"(T)
Boş bulundum ve bir anda ağzımdan çıkıverdi.
"Uçmak..."(J)
"Ne anlamda ?"(T)
Tek kaşını kaldırdı ve o an paniğe kapıldım.
"B-Ben aslında y-yani öyle demek istemedim..."(J)
O an sadece bana baktı,benimse içim titredi.
"T-Taehyung ba-"(J)
Sözümü kesti.
"Düşmüş meleklerin o anlamda uçma şansı yok Jungkook ama başka türlü uçmana izin verebilirim." (T)
"N-Nasıl yani?"(J)
Bir anda Seokjin yemekleri önümüze koydu ve ona döndük.
"Üzgünüm baylar rahatsız etmek istemezdim ama baya dalmıştınız. Her neyse umarım seversiniz."(S)
Bize gülümseyip yanımızdan uzaklaştı. O sırada Taehyunga baktığımda iştahsızca tabağına bakıyordu.
"Lütfen yemeğini ye..."(J)
Bana döndü ve gülümsedi.
"Ne için ?"(T)
Kaşlarımı çattım.
"Aç değil miydin ?"(J)
"Daha demin bir daha görmek istemediğin bir adam için endişelendin mi yoksa?"(T)
Sinirle dişlerimi sıkıp sandalyeyi ittim ve ayağa kalktım.Ceketimi alıp gidiyordum ki beni tuttu ve bileğimi açtı, bileğimdeki damara işaret parmağını dokundurunca bir sızı hissettim.Gözlerimin önünde sanki kanatlar belirdi gözlerimi açtığımda ise onun kahveleriyle karşılaştım o ise yüzümü avucuna aldı.
"Üzgünüm ama beni sık sık göreceksin düşmüş meleğim. Çünkü Tanrı bizi cezalandırdı."(T)
Bir bölümün sonuna daha geldik!
Taehyung sizce ne demek istiyor, bir fikriniz var mı ?
Her neyse bir sınır koymuyorum çünkü bölümleri kfam estikçe atıyorum.
Lütfen vote ve yorumsularınızı esirgemeyinn!
Umarım geceniz iyi geçiyordur. :)
Diğer bölüm de görüşürüz. ^^