Baekkie: Evde etrafa bakıyor.
Chanyeol: Tamam.
Baekkie: Oturma odasına geri döndü, yine belgelere bakıyor dosyayı kapattı ve koltuğunun altına koydu.
Sanırım onu yanında götürecek.Chanyeol: Lanet olsun, umarım alır ve buradan gider panik atak geçiyormuş gibi hissediyorum, nefes alamıyorum.
Baekkie: Dayan bebeğim, orada daha fazla kalacağını sanmıyorum. Aradığı şeyi buldu.
Ohh rahatla bebeğim, evden çıkıyor onu sokakta görebiliyorum yavaşça dolaptan çık ve ses çıkarma.Chanyeol: Off... bu hiç hoşuma gitmiyor.
Baekkie: Her şey yolunda yeol, rahatlamalısın hepsi geçti.
Chanyeol:Bacaklarım hala titriyor.
Baekkie: Senin iyi olduğuna inanamıyorum bu çok feciydi.
Chanyeol: Biliyorsun, korkunçtu.
Baekkie: Kahretsin olamaz... Geri geliyor!
Chanyeol: Ne ?
Baekkie: Geri geliyor! Üst kata koş!
Dediğimi yapmazsan bu defa seni bulacak.SANİYELER SONRA...
Chanyeol: Balkondayim.
Baekkie: Kıpırdama üst kata çıkıyor.
Kendini olabildiğince tırabzana yapıştır.Chanyeol: Başım dönüyor, yüksekten ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun!
Baekkie: Biliyorum Yeol! Ama seni görmemesi için mümkün olduğunca yaklaşmalısın, eğer bunu yapmazsan seni perdeden görecek.
Chanyeol: Tamam... 30 santimetre daha ilerlesem düşeceğim.
Baekkie: Aman tanrım! Başka bir görüntü gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROPHECY / ChanBaek
Short StoryChanyeol, işten eve döndüğü zaman tuhaf bir mesaj alır. Baekhyun'a garip bir şeyler olmaktadır... Bu bir uyarlamadır! Başlangıç : 02.08.2019 Bitiş : 03.08.2019