Jak napisać zgłoszenie? + krótki informator

362 18 65
                                    

Edit: 28.04.2023 r.

-› Jak napisać zgłoszenie? 📝

1. W pierwszym rozdziale oznacz 3 osoby.

2. W komentarzu w rozdziale pt. „Zgłoszenia" napisz wiadomość, w której znajdzie się:

† Twoja nazwa;

† tytuł książki;

† gatunek do jakiego przypisana jest praca.

3. Wpisz komentarz o treści: „Rozumiem" w rozdziale pt. ,,Jak napisać zgłoszenie? + krótki informator". Jest to równoznaczne z zaakceptowaniem i zapoznaniem się z prostymi regułami, znajdującymi się w krótkim informatorze.

Przykładowe zgłoszenie:

-› Krótki informator 📒

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-› Krótki informator 📒

» Zgłoszenie, które zostało poprawnie napisane na pewno zostanie przyjęte.

» Przyjęte zgłoszenie zostanie przeze mnie opatrzone odpowiednią informacją z potwierdzeniem przyjęcia.

» Zgłaszać możne jedynie własne prace!

» Recenzja powinna się pojawić do 4 tygodni od przyjęcia zgłoszenia. Postaram się mieścić w tym terminie, jednak ze względu na sytuacje losowe czas ten może zostać nieco wydłużony.

» W komentarzu pod zgłoszeniem pojawi się przewidywalna (niedokładna) data publikacji recenzji. Postaram się trzymać podanych dat, ale czasami obowiązki potrafią zaskoczyć także i punka, dlatego proszę o wyrozumiałość. ;)

» Zgłaszana praca powinna mieć przynajmniej 5 rozdziałów. Chciałabym mieć nad czym pracować. :)

» W przypadku one-shota powyższy punkt jest, oczywiście, nieważny.

» Recenzuję również zbiory wierszy! 

» Autor pracy, do której została napisana recenzja jest proszony o „zagwiazdkowanie" rozdziału dotyczącego jego książki, abym wiedziała, iż ten tekst został przez niego przeczytany.  Chciałabym mieć po prostu pewność, że moja praca nie idzie na marne. :)

» Zgłoszenie, do którego została już napisana recenzja zostanie usunięte. Uniknę w ten sposób zbędnego chaosu.

» Nie jestem polonistą. Moje recenzje mają na celu jedynie pomocne porady i wskazanie błędów. Każdy ma prawo nie zgadzać się z moją opinią.

» Brzydzę się hejtem, więc coś takiego nie będzie u mnie tolerowane!

» Jeśli chciałbyś, abym szczególnie zwróciła uwagę na jakiś aspekt w Twoim dziele, napisz mi o tym, proszę, w komentarzu zgłoszeniowym.

» Chciałbyś coś przegadać? Pisz śmiało! Punk nie gryzie! :D

-› Pytania

Masz pytanie? Zadaj je w komentarzu do tego przeznaczonym. 👉🏻

Punk Ci prawdę powie | Recenzownia ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz