🏍Final🏍

254 32 3
                                    

Kim JongKai durum:  İçimde kırılır kalır ağlayan sesin..

#yağmuryüreklim

@ Onurlusevdalar gönderinizi beğendi ❤ 5sn

💬 En güzel şarkı sözleri ve çevirileri için takip

Olacaklara hazırda bekliyor gibi sessizce piste sokulan ambulans ve itfaiye, olan bitene anlam vermek için tel örgüye yığılan dehşetin esir aldığı gözlerin önünde olası bir patlama ve hesapsız can kaybını önlemek için seri çalışıyordu. Dumanların yükseldiği motor mesafeli müdahelelerin yoğun çalışması ile ancak yarım saatte söndürülünce kazanın basit bir yoldan çıkmadan fazlası olabileceği fısıltılar halinde dolandı izleyenlerin dikkatinde.

"Üç yıl öncesi kazalara o kadar çok benziyor ki!" diye ünledi tel örgünün en önündeki saflardan iri kıyım bir adam.

"Kazasız yarış mı olur! Başka bir nedeni yok, KAİwasaki birinci olmak için yoldan çıktı!"

"Paranı ona yatırmadığın için şuan koca göbeğinin içinde bir halay çevirdiğine eminim.. bu basbayağı kasıtlı bir kazaydı.."

"Bahisler ne olacak şimdi?!"

"Kawasakinin sürücüsünün ne durumda olduğuna bakın!" yükselen sesin işaret ettiği tarafa çevrilen bakışlar sağlık görevlilerinin müdahelesindeki yaralıda durdu. Acıyla kıvranışlarından iniltisi duyuyorlar gibi yüzü buruştu izleyenlerin. Bakışlar endişe ile kırıştı. Sol yanına kıvranışından kırıkları olduğu konuşuluyordu. Sedyeye güçlükle alındığında birisi kaskı çıkarmanın tehlikeli olabileceğini söyledi, boynuna zarar verebileceklerine dair diğerlerine itiraz ederken bir başkası rahat soluk alışverişi için kasktan kurtulmakta ısrar ediyordu. Görevlileri tutuştukları tartışmada aralayan Kris onları kenara ittirdi, derin soluklarında kabaran göğsü darmadağın olmuş ifadesini taşımakta zorlanıyordu. Sedyeye uzanan titrek elleri kasktan çıkan saçları buldu ilkin.

"Minnie.."

Acı dolu iniltilerle soluna kıvrılan bedeni omuzlarından hafifçe tutup sedyeye sabitlerken "biraz dayan .." dedi, "sen güçlü bir kızsın, hepsi geçecek.."

"Abim, Kris, abim.."

Kris dikkatle kaskı başından çıkardığında gözyaşı, kan ve terle boyanan yüzü avuçları arasına aldı.

"O bundan daha beterini yaşadı, Kris.. ama bana bak.. dayanamıyorum.. yüreğimdeki öfkeyi bastıracak kadar güçlü. Bacağımı hissetmiyorum. Bir daha motora binemeya-hayır yüreyemeyecek miyim bile?"

Kris, dağılmış saçları geriye iterek ağlayan kızı teskin etti.

"Şşşş.. iyileşmen için ne gerekiyorsa yapılacak. Abine kurulan komployu ortaya dökmek istedin ve bunu başardın, ikinciliği aldın. Bahisleri alt üst ettin. Uğradıkları milyonluk zararlar yüzünden inlerinde kuduruyor olmalılar. Gerçek katil de sonunda kendini gösterdi. KyungSoo'nun şuan onu haşladığına eminim."

Kız acı dolu gülümsemesi ile kendini rahatça sedyeye bıraktı. Geçen üç yılın öfkesi göz yaşlarında çözülüyor, kini ile kurduğu duvarlar görkemli bir yıkılışla kulaklarında uğulduyordu. Etrafını saran karmaşanın sesini bir perde ile kapatır gibi usulca örtüldü kirpiklerinde. "Artık huzurla uyu abi.." mırıltısında ambulansın kapısı sertçe kapandı ve sireninin tiz çığlığıyla Mortal Motor arenasında ayrıldı.

Hayat Kısa Kuşlar UçmalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin