Nigdy nie pomyślała bym że jedna osoba może zmienić całe moje życie i to na lepsze , że rzeczywistość będzie właśnie taka jaką sobie wyśniłam . To dzięki niemu nie odczuwam już strachu osamotnienia,nicości i monotonii , wręcz przeciwnie, teraz to on zastępuje pustkę, która mi towarzyszyła .Już towarzyszyć nie będzie...
* * *
Marzeniem samotnego człowieka jest mieć kogoś obok ,być dla tej osoby ważną osobą ,by ta osoba dawała ci ciepło ,troskę,zainteresowanie twoją osobą ,inaczej mówiąc miłość.
Osobiście nie spodziewałam się ,że stanie na mojej drodze życia.Zaczęło się wszystko od jego spoglądania na mnie z balkonu ,przyglądał się mi ,zauważyć można było zainteresowanie moją osobą.Po pewnym czasie napisał do mnie ,zaczęliśmy pisać ze sobą , a po pewnym czasie się poznawać , zainteresował mnie ,myślałam o nim i co o mnie może sądzić .Nie robiłam nadziei sobie bo sądziłam , że i tak nic z tego nie będzie , że nie zaakceptuje prawdziwej mnie ,roztrzepanej ,szalonej ,leniwej ,skrzywdzoną przeszłością mnie. Myliłam się ,zainteresował się mną , spodobałam mu się .Mimo , że ciężko było mu to wyrazić to jednak stało się pokochał mnie .Stałam się tylko i wyłącznie jego szczęściem .I tak pozostanie...
CZYTASZ
Wyłącznie ty 💞
RomanceMiłość jest wszystkim co daje radość ,przy czym samotność już nie doskwiera ,a tą radość i spokój daje mi właśnie on...