ელენას POV
როგორც კი სახლში დავბრუნდი ბრაზი მაწუხებდა და აღარ ვიცოდი რამექმა ერთი სული მქონდა როდის გათენდებოდა რომ ის სიტყვები მეზღვევინა მისთვის. ამ ყველაფერზე ჩაფიქრებული მარია შემოვიდა და ჩემი შენჯღრევა დაიწყო ,, ჰეეე ვიროო... არგესმიის??? აქ ხარრ გამოფხიზლდი
,,ჰოოორაიყოო" ,,რამოგივიდა რამემოხდა დღეეს?"მკითხა გაკვირვებულმა ,,აბა გამოიცანი დღეს ვისთან ერთად ვიყავი" ეშმაკური სახით ვკითხე მარიას ,, ჰა?? ვისთან?" გაოცებული მიყურებდა ,,იმშენ ფლეიბოისთან ერთად ვიყავი.." ჩემი სიტყვის დასრულება და მარიას ყბის ჩამოვარდნა ერთი იყოს. ,, რაოო?? უკვე იწექი მასთან?" ამის გაგონებაზე ინწამსვე თავში ვდრუზე ,,შენ დებილი ხოარგიჭამიაშვილო??",,აბაა??" ,,გამიტაცა მაგ იდიოტმა იმის მერე რაც ენა შევუტლიკინე და მის ადგილას არდავსვი!" აგდებულად ვთქვი ,,რაა? არიცი რომ მაგას ენას არავინ არუტლიკიმებს?" ,,ჩემი ფეხები, რავქნა ეხლა მაგის გამო მე შევწუხდე?? აწიოს ტრაკი და გადავიდეს უკან" ამაყად თავაწეული ვამბობდი ,,არარაა!! უნდა გასწავლო წესები თორემ მოგიწევს მაგათგან" ,,მომიწევს არა ფეხები," მარიამ თვალების გადატრიალებით დამტოვა და საწოლში დაწვა მეც აღარ დაველოდე გვიანობამდე და გადავბრუნდი დავიძინე თან მინდოდა რომ მალე გათენებულიყო"
________________________________
,,ელენაა" სამზარეულოდან ღრიალებს მარია. ,,რაგაყვირებს ვირო" მეცარდავაკელი ,,ადექი გვაგვიანდება" ამის გაგონებაზე ის ჯონგუკი გამახსენდა და ლოგინიდან წამოვვარდი სარკესთან რომ მივედი ....... არა ხოო.. ჯობდა არმივსულიყავი.
თმები დასავარცხნი და მოსაწესრიგებელი მქონდა და დიდი ჰუდი მეცვა.
შევედი სააბაზანოში და ვიბანავე. საათს რომ დავხედე 5 წუთი ეკლო სწრაფად ჩავიცვი და როცა გარეთ გავედი მარია უკვე წასული დამხვდა ,,აუუ მომკლავს"
ვთქვი ჩემთვის და სარკეში გავიხედე ფოტოც გადავიღე ჩემი პინტერესტისთვის და ინსტაგრამზეც ავტვირთე.
YOU ARE READING
დაქირავებული
Fanfictionელენა სტუდენტი გოგონაა რომელიც მშობლების გარდაცვალების შემდეგ სეულში სასწავლებლად გადმოვა. ხოლო ჯონგუკზე რამოგახსენოთ ერთი თავმოყვარე ამპარტავანი ტიპია რომელსაც მშობლები დაქორწინებას აძალებენ ჯონგუკი კი გადაწყვიტავს ფულის სანაცვლიდ ვინმე დაიქირაოს დ...