GİRİŞ =Bölüm 1

43 4 6
                                    


Akşama doğru vampir okulu başlamıştı ama gitmek istemiyorum çünkü bugün yabani vampirlerin göçü var izlemeyi çok istiyorum ama ailem işte izin vermiyorlar ki yok okula git yok ceza veririz.İstedikleri kadar ceza versinler yinede izlemeye gideceğim .

_Hadi yürü gidiyoruz(ben deniz Sera) 

Yüzüme böyle şaşırmış gibi bakıyordu Lisa nereye der gibi , biraz sinir oldum sonra elini tutarak direk müdür odasına görmeye gittik .Zaten müdür bahanelere inanan biri onu kandırmak zor olmadı.

Sırada  göç yerine giderek en güzel yeri kapmak vardı idare eder bir yer bulduk ve göçü izlemeye koyulduk tam bu sırada en sinir olduğum vampir  geliyordu hani böyle hanım hanımcık yürüyordu insanı (vampiri ) sinir edecek tarzda yanında da süs köpeklerini(iki vampir arkadaşı) getirmiş çok korur sanki o köpekleri onu başına bir şey gelse ilk kaçan onlar olur be!

Neyse ki buraya gelmiyorlardı ilerde babasının ayırttığı yere gidiyordu yanımdan geçerken şöyle bir tane çakasım geliyordu suratına ama hayır şu mutlu günümde benim sinirimi bozamazdı .

Ben ona bakarken Lisa yanımda yoktu gene nereye gitti şu lanet olası diye içimden sayarken elinde bilmem nelerle(abur_cuburlarla )  gelmişti .Getirdiklerini tıkınırken şöyle dedi ;

_Baksana Ayda ya diyete başlamış gene 

Dedikleri sinirimi bozdu ve şöyle karşılık verdim.

_ Kaç yıldır diyet yapıyor hala balina gibi ..bence onun bedenine diyet yaramıyor kırk yıl aç bırakmak lazım .

Bu lafımdan sonra bir süre güldük . 

KARANLIK IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin