O günün ardından eve gittim , tabi karşılaşacağım bir durumdu ceza almak...Evet annem düşünmüş vampirler için kabus olan okula gidecekmişim ama orada hiç arkadaşım yok ! Arkadaşı geçtim benim ceza olarak gideceğim okul sabahları açılıyor yani annemin bu davranışından beni öldürmeye çalıştığını anlayabiliriz.Neyse ki ağladım zırladım bu cezayı bir hafta yaptım.Hadi gelin şimdi şu cezalı okula bir bakalım....
Gece uyuyamadım hani heyecandan falan değil annem gene arkadaşlarını çağırmış kulağımı patlatacak tonda müzik dinliyorlardı.Sinirle kalktım yataktan uykusuzluktan kapının orlarında falan gözüm karardı biraz toparlandıktan sonra birde o sinirle salona gittim.
"Anne!"
Müziğin sesini kısarak bana döndü "Ne var ?Ne istiyorsun" dedi.
"Ya benim yarın sabah okulum yok mu? uyumam gerek!"
"Git uyu o zaman"dedi ve beni odamın kapısına doğru sürükledi .Kapıyı kapattı ve yine arkadaşlarının yanına gitti.Arkasından şöyle dedim;
"Şu müziğin sesini açma bari " saçlarımın acısıyla ağlayarak uyudum .Annem sabah okul için kaldırdı zaten başka bir şey için kaldırmazdı üstümü giyinip okula gittim bu seferlik annem götürdü fakat gelirken yürüyerek gelecekmişim .
Okulun kapısında durdum okulu inceliyordum sağ sola bakındım bir sürü tanımadık yaratık. Kurt ama ayakta duruyor ,fare ama kocaman nasıl bir yer burası derken Aydayı gördüm banka oturmuş ağlıyordu.Gittim yanına"neden ağlıyorsun Ayda?"diye sordum verdiği cevap beni çok şaşırtmıştı.
"Ne olmadı ki annem dünkü göçü izlemeyin demişti ama ben babamla beraber gittim annem olanlara çok kızdı ve bana ceza verdi ve burdayım işte yoksa bu okulda kim okur."
"Peki cezan kaç gün?" dedim.
"Ne günü bütün bir yıl bu okulda okuyacağım"dedi ve ağlayarak bana sarıldı galiba beni bu okulda görünce çok sevinmişti.Bende ona sarıldım ve ağlamasını durdurmaya çalıştım.