Wstęp

20 1 0
                                    

hazz_debeściak:Cześć

dżesika_dzika_kotka69:Hejka

hazz_debeściak:Masz ochotę się zapoznać?

dżesika_dzika_kotka69:Pewno! Czemu nie

hazz_debeściak:Co tam u ciebie?

dżesika_dzika_kotka69:Wiesz co... Tak się nie poznaje ludzi na tinderze...

hazz_debeściak:Jestem tu nowy:(

dżesika_dzika_kotka69:Pomogę ci;) Realne imię? Wiek? Wzrost? Wygląd? Skąd jesteś? Gdzie się uczysz/pracujesz? Masz rodzeństwo? Zwierzaka? Dziewczynę?

hazz_debeściak:Mam na imię Harry i mam 25 lat. Mam 185cm wzrostu i zgrabne, umięśnione ciało. Jestem chyba nawet przystojnym brunetem z kręconymi włosami i zielonymi oczami. Jestem z Białegostoku na Podlasiu oraz uczę się Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów w Białymstoku. Jestem jedynakiem i aktualnie mam psa. Jestem single.

dżesika_dzika_kotka69:Hehe Podlasie xd A do tej szkoły to na mamucie jeździsz? Haha

hazz_debeściak:Nie rozumiem.

dżesika_dzika_kotka69:Dobra nie ważne... A ten piesek to jaki?

hazz_debeściak:Rafatus. Jest dobermanem i ma 2 lata.

dżesika_dzika_kotka69:Hymm... Rafatus xd Czym kierowałeś się przy wyborze imienia?

hazz_debeściak:Dzieciaki pod moim blokiem w kółko powtarzały to imię i mi się spodobało;)

dżesika_dzika_kotka69:Bóg cię opuścił? Haha

hazz_debeściak:Ciężko cię rozgryźć. Może teraz ty odpowiesz na te pytania powyżej?

dżesika_dzika_kotka69:Pewno! Dżesika (tak niestety to moje prawdziwe imię) lat 20, 160cm, blond, falowane, duuugie włosy i oczy z heterochromią. Jedno czarne drugie zielone. Mieszkam w Poznaniu, ale będę się uczyć w Białymstoku na jakiejś uczelni, gdzie mnie przyjmą. Mam siostrę Aurelię brata Sebe i brata Brajana. Siostra ma 11 lat, Seba ma 8, a Brajan 5. Nie mam zwierząt, ale chcem mieć.

hazz_debeściak:Długie, a nie duuugie i chcę, a nie chcem

dżesika_dzika_kotka69:O jeju! Nie przesadzaj...

hazz_debeściak:Mimo tego jak twoje wypowiedzi są beznadziejne to jesteś ciekawą osobą i chętnie bym cię poznał.

dżesika_dzika_kotka69:Będziesz miał okazję! W poniedziałek jadę kupić mieszkanie, gdyż jutro dostanę informację czy gdzieś mnie przyjęli

hazz_debeściak:Nie mogę się doczekać.

dżesika_dzika_kotka69:Spotkamy się w starbucksie?

hazz_debeściak:W czym?

dżesika_dzika_kotka69:Ehh... Może być dworzec pkp. Tylko nie strzelaj w pociągi i nie przyjedź mamutem haha

hazz_debeściak:Nie rozumiem cię trochę, ale może być.

dżesika_dzika_kotka69:To papa;* będę około 15. Buźka;****

hazz_debeściak:Pa;)

,,Dżesika_dzika_kotka69,, || H. S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz