Sincer, ardeam de nerabdare sa incep cu acest serial, sublim, minunat, extraordinar si alte adjective asemenea ce il pot descrie. Premiza este un foarte simpla, dar incitanta ce starneste interesul tuturor, pana si unei maicute: Diavolul pe pamant. Inca de la inceputul primului episod ne spune scurta, dar foarte scurta poveste a acestuia... Aparent cel cu coada s-a cam plictisit in iad sa tot tortureze suflete si cum TOATA lumea care vrea sa inceapa o viata nou merge in Los Angeles, unde credeti ca s-a dus?
Lasand gluma, serialul stie cum sa introduca specatorul pe aceasta tematica, supranaturala. Ne este introdusa prima sa putere, aceea de a supune oamenii sa ii spuna cea mai adanca, intunecata, secreta dorinta a acestora permitandu-i sa ii manipuleze cum vrea el. Nu stiu de voi, dar eu mi-as dori puterea asta... Pe langa asta, dupa cum va si asteptati, este Diavolul, deci...pacturi. Dap, acesta face ocazional pacturi, mai rar in serial, dar intalnim personaje care ii sunt datoare dupa ce el i-a ajutat. Cum credeti ca are un club/penthouse si e bogat? Pentru noi, din nefericire, banii nu cad din cer.
Tot in primul episod, aflam de asemenea ca fratele sau Amenadiel, care este inger, dahhh, tot ii face micute vizite incercand din rasputeri sa il convinga pe dracusorul nostru, Tom Ellis(pe numele sau real) sa se intoarca in iad. Evident, nu prea merge conform planului sau si daca asta nu era destul pentru el, fix dupa ce Lucifer a facut inca un pact cu o domnisoara superba, aceasta...sfarseste tragic. Desigur, se razbuna putin pe soferul care a facut accident dupa ce a impuscat-o... Morala? Nu impusca persoanele ce tocmai au facut un pact cu cel de jos.
Pe baza acestui caz, se intalneste cu splendida Chloe Deker, un detectiv ce a preluat cazul victimei. De aici, in episod aflam mai multe despre Lucifer si puterile sale, dar cat si despre Chloe care...are un secret imens pe care nici macar ea nu-l cunoaste. Si daca nu era logic, toate femeile sunt atrase de Lucifer si vor sa il ia in pat...mai putin Detectiva noastra. Oare ce o fi asa special la ea?
Daca nu v-am convins inca, stati sa vedeti nenumaratele momente sentimentale prin care serialul te trece. De la bucurie, la tristete, la furie, la vinovatie. Este incredibil cum acest serial a reusit in doar cateva sezoane sa ma poarte dintr-o stare in alta si sa ma faca sa stau cu inima la gura de fiecare data cand trebuia sa stau dupa un afurisit de episod. Oricum...Fox a facut ce a facut, dar de la sezonul 4 unde a fost preluat de Netflix...pot spune ca a fost genial! Povestea a devenit mai incitanta, cu mai multe personaje biblice si...un final intr-adevar delicat si sfasietor.
Astea fiind spuse, este timpul sa trecem la categoria mea favorita, critica! Dupa ce am ridicat acest serial in slavi, va ganditi ca poate nu ar exista vreun cuvant de spus in legatura cu partile sale negative? Gresit.
O sa incep prin cea mai mare...Critica pe care i-o pot aduce, adica sezonul 3. Pentru a evita sa dau mai multe spoilere decat am facut-o voi spune sintetizat ceea ce am de spus. Ne-au introdus printr-o problema, existentiala sa spunem pe care personajul principal o are si ne-au dus cu ea pana intr-un anumit punct cand am dat de Villain-ul acestui sezon... Aflam intr-un final ca acest om foarte destept si malefic, pare se ca, nu este adevaratul raufacator ce il are in vizor pe Lucifer si ne duce cu misterul care este exact sub nasul tuturor pana la final. Pot spune ca dintre tot sezonul, finalul a fost cel ce a atins cu greu nota de 7. Faptul ca toate personajele s-au invartit dupa propria lor coada si au fost inapte sa vada raul din fata lor, m-a calcat la culmea pe nervi.
Pe de alta parte, tot in sezonul 3 nu doar ca am fost purtat prin o gramada de stari sufletesti, dar erau constante, repetitive si incepea deja sa devina previzibil tot ce avea sa se intample. Unele, chiar isi aveau locul, dar altele, jur...erau puse acolo doar ca sa ma enerveze. Tot o problema pe care am intampinat-o, nu doar in sezonul 3 cat in tot serialul este relatia dintre Lucifer si Chloe. Daca vreti sa evitati spoilere va rog sa sariti direct la concluzie, daca nu...Mergeti pe riscul vostru.
Ei bine, ne-au purtat de la empatie, la antipatie, la ura, la dragoste, la despartire, frica?, dragoste din nou si daca nu este deja evident, despartire. Ceea ce incerc sa spun este: si mie imi place o femeie mai inabordabila, mai greu de obtinut si totodata un barbat mai narcisist, care nu preia sfaturile si sentimentele sale sau problemele cauzate de el drept probleme cauzate de el, dar deja este prea mult prin ceea ce FOX cat si Netflix m-au facut sa trec . Din nou, buba majora a fost in sezonul 3, dar nu pot complimenta sezonul 2 atat de mult pentru ca si acolo a existat asemenea dilema. Pe urma, Netflix m-a incantat cu noul sezon, dar dezamagit ca, din nou, am fost purtat ca de un val prin aceasta relatie care sa fim sinceri, nici Lucifer nu stie ce e! Ceea ce stim totusi, este ca exista o conexiune stransa intre ei...
Concluzie
Voi incepe prin a spune ca in ciuda criticilor dure aduse acestui serial, da...astept cu nerabdare sa vad ce mai poate face Netflix cu ultimul sezon, sezonul 5.
Daca il recomand sau nu?
DA! Fara indoiala vor recomanda acest serial intotdeauna, tuturor! Preot, maicuta, pocait, oricine ar fi ii voi recomanda acest serial si nu numai din cauza premizei foarte incitanta, dar si pentru ca serialul stie sa isi prezinte personajele, personalitatile personajelor si ceva ce nu am mentionat mai sus, are o farama de serial politist. Viata Diavolului nu este asa simpla pe cum credeam ca este daca ar fi pe pamant si se pare ca in ciuda faptului ca este "seminta raului" are si el sentimente si orgoliu ce pot fi ranite.
Nota?
Daca este sa dau o nota pentru tot serialul, aceasta ar fi 8! Daca ar fi sa fie pe sezon, banuiesc ca sezonul 1 are 10, sezonul 2 are 9, sezonul 3 are un 5 cu indulgenta, iar ultimul sezon scos, sezonul 4 are 10!
Ultime Cuvinte
In cazul in care, totusi, nu m-am facut inteles, tot ce am scris aici este strict parerea mea si am enuntat nemultumirile, starile si detaliile prin care am trecut sau pe care le-am acumulat eu. Va rog sa imi respectati opinia, fie ca sunteti de acord sau nu si sa dati fata de bun simt.
Vizionare placuta!
CITEȘTI
Rcomandari/Critici - Seriale
RandomAceasta carte este destinata cititorilor care cauta seriale sau au in plan un serial, dar nu sunt siguri daca se merita sa il urmareasca sa nu. Vreau sa precizez, pe tot parcursul cartii, fiecare recomandare sau critica este strict parerea mea si da...