Nadat hij wegreed ging ik mijn kleed passen om aan mijn moeder te laten zien. Ik riep mijn moeder naar boven en liet haar de outfit zien en zei ze "Allahouma Barek yedji inou" (soort van je ziet er mooi uit dochter van me maar op ren manier tege boze oog). Ik wou bijna huile en zei "dankje mama inou". Ik trok een foto en stuurde deze naar faissal en zei "do you like this outfit" en hij opende gelijk de foto en belde me.
F: ga je dit aandoen voor stoet en trouw
A: Hey asmae gaat alles goed met jou ? jaa gaat goed en metjou ? ook goed bedankt voor het vragen en nee ben je zot dat ik zoiets aandoe naar buite
F: HAHAHAHAHA sorry schat en beter ook ik wil je zo niet buiten zien aleen in de zaal
A: jajaa wat jij wilt
F:ik ga ff douchen ik kom zo terug
A:is goedd ik ga strijken
F: dag habiba
A: doeiIk ging strijken zodat mijn werk tegen morgen klaar was. Na een uur keek ik op mijn gsm en zag dat Faissal een berichtje had gestuurd.
"ik hoop dat deze bericht jou laat glimlachen , ik hou zot veel vanje ik kan niet verwoorden hoeveel ik van je hou bedankt voor alles ik dank God elke dag dat je in me leven bent dat hij je nooit laat ontbreken uit me leven ❤️🤞🏽 Het is nu al zo lang en ik zeg het je het voelt alsof ik je al sinds klein ken dit is een van de beste things van me leven ik hoop dat we langere tijden gaan hebben baby ik hoop dat deze paar weken nog 1 jaar word en meerdere jaren in shaa allah ik hou zielsveel van je vergeet dat nooit , we zijn altijd een team onthou dat altijd baby deze ups en downs maken ons sterker schat weet dat voor jou heb ik echt alles over ik hou echt veel vanje baby, bedankt voor alles schat , bedankt dat je me zo gelukkig maakt en in me leven bent . ❤️🌍 "
Ik begon spontaan te huile en stuurde hem terug met
"oohn faissal dit is egt lief en Inshallah hoop ik ook❤❤ ik hou ook van jou en heb ook alles over voor jou"
Dit was zo lief ik had het echt niet verwacht. Ik ging even bidden zodat ik dat ook achter de rug heb en ik nam een paar extra dua's mee voor mijn ouders.Next Morning
Ik stond op om te douchen. Ik deed een haarmasker een gezichtsmasker op en begon rihanna op te doen. Ik zong mee
"And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying
I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Every time I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be
A murderer"
Unfaithful van rihanna. Ik hou zoveel van dit liedje.Na een tijdje kwam ik uit de douch met mijn haren gestijld vanonder gekruld en gekleurd. Ja je hoort het goed heb me haar gekleurd.
(Ik draag wel hoofddoek btw)
Voorlopig hou ik deze kleur en stuurde ik het naar faissal en hy zei " wat heb je gedaan ik wil je blond haar terug😭😭" Ik zei al snel "ik wil deze haarkleur behouden voor 2 weken en daarna doe ik het weer weg".
Ik hoorde de bel en deed open ondertussen was het al 12u smiddags. Ik zag ghatchi mimount" salaam ghatchi" "Alaikum salam yedji". Ik liet haar binnen en wou de deur dichtdoen tot iemand deze op deed en ik schreeuwde superluid "AAAAAAAHHH" dan kwam faissal achter de deur vandaan en ik werd helemaal rood. "ook hallo schoonheid" zei hij lachen en gaf me een kus op men voorhoofd. Ik was blij met dit gebaar want dit liet zien naar mij toe dat hij veel respect heeft. Mijn ouders zaten in de tuin terwijl ik naar de keuken ging om thee koffie enz te maken. Nadat ik thee en koffie had gemaakt keek ik in de koekenkast of er iets lekkers was om bij te eten. Ik pakte nootjes chipjes en cakes. Ik legde deze allemaal in schalen en de cakes in een bord. Ik liep naar de keuken en zag faissal daar staan. Ik liep op hem af en zei " haha wat sta je daar zo" hij zei "mag ik mijn toekomstige vrouw bewonderen" ik kleurde helemaal rood en wou verder gaan opdienen totdat hij mij tegenhield. "asmae ik hou echt van jou oke ik speel niet met jou ik ben serieus oke" "ik hou ook van jou faissal en ik weet het en ik ben ook serieus met jou" Ik diende alles op en pakte dan milka met ice tea en voor faissal een red bull en ging met hem samen gaan zitten in de woonkamer en we deden een film op. Hij vroeg of ik wou drinken en zei " ik lust geen red bull" "kifesh je hebt red bull in je koelkast" " nou ik dacht dat als wij ja euh je weet wel en gwn je bent hier vaak en dan hebj red bull je weet wat ik wil zegge klootzak" "HAHAHAHA niet verlegen doen habiba" " jaja shht de film is begonnen. Hij draaide mijn gezicht om een zei " even over de handvraging die gaat......."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
omdatk in een goeie mood ben nog een deeltje en denk eraan
hoe meer stemmen
hoe meer deeltjes en als jullie willen kunnen jullie ook mijn boek promoten dank jullie wel lieverdss ❤❤❤
JE LEEST
Je zag het goede in mij
General FictionEen jong meisje dat als snel beseft dat ze niet goed bezig is veranderd van manier van leven voor het te laat word. Ze verdiept zich in de islam en vindt haar ware liefde. Wil je meer weten over het verhaal twijfel dan niet begin nu met lezen. Elk...