Bir çocuk bir gün evde internette dolaşırken bir mesaj gelmiş ilk başta aldırış etmemiş ama sonradan önemli bir şeydir diye bakmış. Mesajda bu gün ölüceksin diyormuş çocuk ilk başta korkmuş ama sonradan bunun önemsiz bir şey olduğunu düşünmüş internette dolaşmaya devam etmiş bir kaç saat sonra aynı mesajdan 2-3 tane gelmiş çocuk korkmaya başlamış mesajlarda bir önceki mesajın aynısı yazıyormuş ama biraz farklısı mesjada saat öğlen 12:00 da anneni oradan 5 saat sonra 17:30 da babanı ve 21:55 te kız kardeşini öldürücem 00:00 da tam seni baltayla öldürücem diyormuş çocuk hızlı bir şekilde bu dediklerini not almış ve saatlerini beklemiş büyük bir heyecan ve korkuyla ve arkasından bilgisayarı kaptma yoksa bu saatler de değil hemen öldürücem diyormuş gelen son mesajda çocuk bilgisayarı kapatmadan hızlı bir şekilde o dediği saatleri not almış ve hızl bir şekilde annesini izlemeye gitmiş. Annesi eve yeni dönmüştü ve çocuk annesinin yanına hızlı bir şekilde gitmiş ve demiş ki; anne anne öğlen 12:00 da ölüceksin demiş ve annesi hızlı bir şekilde gülmüş oğlum ne saçmalıyorsun sen demiş ve annesi mutfağa girmiş. saatte 11:58 miş çocuk annesini izliyormuş ve saat 12:00 da annesinin kafasına bir mermi gelmiş ve annesi kanlar içerisinde yere yığılmış. Çocuk da bağırmış annneeee diye ama her şey için çok geçmiş ve arkasından kapı çalmış ve gelen postacıymış postacı demiş ki size bir mektup var! Demiş. Ve çocuk hızlı bir şekilde mektubu açmış ve mektupda annen öldü şimdi sıra kız kardeşin,baban , sende yazıyormuş. Çocuk hızlı bir şekilde kardeşini kurtarmaya gitmiş ama bu sırada hiç bir şey dememiş 5 saat geçmesini beklemiş saat 17:25 miş çocuk kardeşini izliyormuş ve saat 17:30 muş kardeşi eve gelmiş çocuk hızlı bir şekilde kapıyı açmış ama kardeşi içinde çok geçmiş çünkü kardeşi sırıtndan bıçaklanmış bir şekilde üstüne düşmüştü. Şimdi sıra babasındaydı bilgisayardan mesaj gelmişti mesajda kardeşini ve annenini kurtaramadın şimdi sıra sende ve babanda hahaha yazıyormuş babası işten eve dönmüştü ve çocuk babasına sarılmıştı.Şimdi saati bekliyordu ve saat 21:30 du ve kapı çalmıştı çocuğun babası kapıyı açmıştı ve gelen kişi çocuğun babasının midesinden 4-5 kez bıçaklamıştı ve çocuk hızlı bir şekilde kapıya koşmuştu baba baba diye ama babası da ölmüştü şimdi ise sıra kendisindeydi. Mesaj gelmişti 5-6 tane onları okudu hızlı bir şekilde mesajda sen kötü bir evlatsın ne babanı ne kardeşini ne de anneni korudun demiş. Ve çocuk ağlayarak saatini beklemiş saat 23:59 du 1 dakikası kalmıştı şimdi ne olucak diye düşünüyordu. saat 00:00 dı ve kapı çalındı çocuk korkmuştu! Ama yine de göğüsü bir dik şekilde gitti ve ölümünü bekledi. Ve çocuk kapıyı açmıştı ve bir adam önünde duruyordu ve çocuk benden ne istiyorsun diye sordu adam çocuğa bir mektup verdi mektupda: Ben senin en iyi arkadaşındım bir zamanlar ama sen beni bitirdin ve bende seni bitiricem demişti çocuğun kafasına balta geçiridi. çocuk kanlar içerisinde yere yıkıldı çocuğun cesedini yiyip birdaha da onu gören olmadı ve o evi görende olmadı.....)
--------------------
MERHABA ARKADAŞLAR BU HİKAYEYİ ŞİMDİ YAZDIM YANİ KAFAMDAN :D UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR.. OKUYAN OKUMAYAN HEREKESE TEŞŞEKÜRLER İYİ OKUMALAR :))))))))))))) VE YENİ BÖLÜMLERİNİZİ CUMA GÜNLERİ YAZICAM YANİ YENİ BÖLÜM GÜNÜ CUMA GÜNÜ OKUL VE DERSLERDEN DOLAYI YAZAMIYORUM..... VOTE VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN
HEPİNİZE XO :))