Öncelikle fanı olduğum kişileri söyliyeyim yanlış anlaşılmasın
Katy Perry, Taylor Swift ,Lena Meyer Landrut ,Little Mix ,Bridget mendler,Miranda Cosqruve,Avril Lavigne,Ariana Grande.
Sevmediğim Kişiler
One Direction,Miley Cyrus,Rihanna,Beyonce,Shakira,Lady Gaga,Demi Lovato,Selena Gomez,Justin Bieber.
Bakınız ben oraya antisi olduğum kişiler yazmadım. Çünkü anticiler gerçekten sinirimi bozuyor. Neden saygılı olmayı denemiyorsunuz?
En çok sinirimi bozansa directionerlerin kıskançlıktan ape olması. Ve -yahutta Demi Lovatonun bileklerini kestiği için onun fanı olması. Hayır yani niye bunu yapıyorsunuz ki?Gerçekten seviyorsan fanı ol! Yanlış anlamayın ben size onu sevmeyin demiyorum.Sadece üzüldüğünüz için fanı olmayın demek istiyorum.Ya Rihannayı havalı olmak için dinleyenler ve fanı olanlar. Neden böyle yapıyorsunuz?İsterseniz Ceza dinleyin(tavsiye etmem )ama bunu saklamayın çünkü bu sizin tarzınız herkes sevdiğini dinlesin. Mileyi İllümanati olduğu için sevenler gerçekten onu illümanati olmasaydı sever miydiniz? İsterseniz bir düşünün. Facebook da durmadan anti sayfaları açıyorsunuz bunu yapmayın gerçekten fanı olan insanları üzüyorsunuz ve seviyesiz durumuna düşüyorsunuz ya o capsler gerçekten o sayfalara bakıp gülüyorum. Ben hiçbir zaman sevmediğim kişiler hakkında asla bir anti sayfası açmadım evet bende bir zaman apeydim hatamı anlayıp onu sevmeye çalıştım ve onu şu an çok seviyorum.Artık hiç bir ünlüye apeliğim yok ve bundan gurur duyuyorum...
Umarım yardımcı olmuşumdur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Sayfaları Ve Wattpadde Okuyucu Kazanma
RandomAnticiler Okuyunuz Hikaye yazmayı düşünenler okuyunuz Tüm Hakları Saklıdır ©