.
.
.
.
.
.
.
.
Chladnou chodbou hradu se nesly zvuky bot narážejících do chladné podlahy. Hradem se občas mihlo světlo z tvořících se blesků na plačící obloze . Blesk udeřil do vzdálenějšího stromu , který následně padl k zemi. V paprsku světla se zableskly žluté oči.Ozvalo se vrznutí mohutných dveří , které nejspíše vedly do hlavní místnosti. Místnost byla v podobě velkého sálu . Majestátnost dodával obrovský lustr zavěšený na stropě.
Svíčky se rozsvítily a odhalily tak černou rakev , která byla lemovaná zlatým zdobením.
Průhledné víko dávalo dojem , jakoby mrtvá osoba zamrzla v čase.
Dlaň osoby spočinula na průhledném víku rakve. Odsunula víko , které znemožňovalo jakýkoliv kontakt s osobou uvnitř.
Ostří nože prosvištělo vzduchem a zabodlo se do bezvládného těla . Přímo do srdce.
,,Levi " toto jméno vyšlo z úst neznámé osoby. Tělo v rakvi se rozptýlilo na částí tvořené netopýry. Poté se zase spojilo. Hebký studený jazyk přejel po krku osoby .
Černovlásek se objevil před již nejmenovanou osobou.
Černé boty , tříčtvrteční kalhoty , zeleno šedé vytahané tričko a zeleno šedá bunda přehozená přes ramena osoby. V tváři mírně ostré rysy , hnědé čokoládové vlasy a to všechno doladěné žlutými oči .
,, Čím jsem si zasloužil tvou návštěvu" odmlčel se černovlasý muž menšího vzrůstu .,,Erene" doplnil svou větu jménem hnědovláska.
Hnědovlásek se přiblížil k staršímu.,, Musí to být utrpení " políbil černovláska .
,, Chtít se zakousnout a pocítit ten pocit plnosti" zamumlal do polibku.
,, Můžu pít jak moc krve chci , ale stejně budu hladový" odtáhl se černovlásek a nasál vůni na Erenově krku u tepny.
,,Zakousni se " šeptal pořád stejné slova mladší dokola.
,, Pořád se tomu vyhýbáš . Ale přesto mě tak moc chceš. Levi ~"
Daroval hnědovlásek polibek Levimu na koutek rtů.Na chvíli v místnosti zavládlo ticho. Prolomilo ho naražení něčeho do něčeho jiného. Konkrétně noha od Leviho do Erenova břicha.
,,Jen tak pro nic za nic si sem nepřišel. Že ne . Erene?" Hnědovlásek odletěl pár metrů dál.
,,Co takhle mi ukázat tvou PRAVOU podobu " vybízel ho černovlásek. Erenovým hrdlem se prodralo zavrčení.
,, Jestli se mi nepodvolíš. Tak to musíme zopakovat. " Sundal si Levi své bílé rukavice. Odhodil je do kouta a objevil se u Erena. Nakopl ho znovu do břicha. Eren sykl bolestí . Levi zatáhl za Erenovy vlasy . Hlavu mu zaklonil dozadu aby se mu koukal do očí. Eren zavrčel Levimu nepříjemně do obličeje. Tím si vysloužil facku .
Pokoušel se zvednou , když už stál alespoň na všech čtyřech , schytal další kopanec do břicha. Díky Leviho nadpřirozené síle odletěl zase pár metrů dál. Schoval se do zapadlých temných koutů místnosti.,, Chceš si hrát na schovávanou Erenku? Rád ti vyhovím " Levi věděl kde se přesně Eren nachází , ale byl ve střehu. Moc dobře věděl že Eren není snadná kořist.
Zezadu.
Levi se bleskurychle objevil za překvapeným Erenem a kopl ho do zad . Eren se setkal se zemí. Odplazil se do temného kouta místnosti. Sálem se ozvalo bolestivé zakňourání. Jakoby tupý nůž projel kůži.
,,Heleme se kdo ukázal svou pravou podobu " prohodil vítězně Levi.
,, Pojď sem" sklonil se více k zemi . K jeho nohám se po čtyřech přiloudal Eren s vlčím ocasem a vlčíma ušima. Levi podrbal Erena za uchem.
,,Trvalo ti to menší dobu než předtím " Eren povalil Leviho do sedu. Dlouho ale s nadvládou nevydržel. Ozvalo se zašustění látky a mlaskavý zvuk. Levi vnikl dvěma prsty do Erenova otvůrku.,, Došlo mi to už dávno Erene. Chodíš na neplánované návštěvy vždy ve stejný čas. Blíží se tvoje období říje . Nemám pravdu?" Prohodil Levi s nezájmem zatímco pohybov prsty v Erenovi , který měl opřenou hlavu o Leviho rameno. Eren se zatím prohýbal v zádech a snažil se přirážet proti Leviho ruce. Levi tohle ale netoleroval. Nenechal Erena se jakkoliv uspokojit.
,,L-Levi....p-prosím..." Zakňoural Eren.
,,O co prosíš Erenku?" Vnikl do Erenova otvůrku ještě třetím prstem. Eren ale neodpovídal. Levi vytáhl všechny prsty a koukal na Erenův ztrápený pohled.
,,P-pořádě mě ošukej!" Zavřískal do ticha ztrápený Eren.
,,Jak si přeješ štěňátko , ale musíš to udělat sám" Eren na nic nečekal a rozepl Levimu kalhoty a i s boxerkami je stáhl. Na nic nečekal a prudce dosedl na Leviho nedočkavostí tepající úd. Zavzdychal. To byla rajská hudba pro Leviho uši.
,, Zhoršil ses od minula Erene" provokoval ho Levi. Věděl že vždycky Eren vybouchne vzteky.
,,D-drž hubu!" Zavrčel Eren nevrle . Levi ho kousl do bradavky.
,,D-debi-.." ,,no kdo je hodný kluk?" Eren nastražil své vlčí uši.
,,J-já! T-to já jsem hodný kluk!" Dožadoval se pozornosti Eren. Začal dosedat na Leviho chloubu.
Když se Levi blížil k vrcholu začal obstarávat i Erenův nemalý problém.
Erenovo nitro se stáhlo okolo Leviho údu . To zapříčinilo Leviho vyvrcholení .Netrvalo dlouho a i Eren prožil další z nádherných orgasmů.Od toho dne se Eren prochází lesem s obojkem a řetězem na krku. Říká se že Levi zmizel , ale pravdou je že čeká jen na svého partnera , který jak se říká. Už není jen vlkodlakem , ale i upírem.