Ma plimb prin oras cautand-o pe prietena mea Rubin. este seara, bate vantul, eu nu sunt imbracata gros, am doar o rochie fina de culoare alba. Rochita aceea era de vara si imi era frig cu ea , dar in sfarsit ma intalesc cu Rubin... Eu: - Aici erai Rubin te-am cautat peste tot? Rubin: -Da? Si eu , pe unde ai fost Rose? Eu: - Pai pe aici...ma blimbam si te cautam pe tn.. Rubin: - S-serios? Ce coincidenta nu? Te cautam ca sa iti spun ceva. Eu: Mda...,si ce vroiai sa imi spui? Rubin: -Pai.. sti.. eu... Rubin nu apuca sa spuna nimicsi deodata se aude un zgomot: Necunoscutu: -Ah ma doare bratu.. Rubin:- Aaaaaa.... Cine esti pleaca * ii da una peste fata *. Eu: -Rubin nu trebuia sa il lovesti, nici macar nu il sti.. * doamne ce copila si in plus el mai era si ranit* Necunoscutu: -S-scuze nu am vrut sa te sperii doar ca am cazut si ma doare rau bratu... Rubin :-Nu te cunosc pleaca... ajutor careva.. Rose hai sa mergem *ma ia de mana" Eu: Asteapta eu nu plec, Poate ca il putem ajuta. Rubin: -Faci ce vrei dar eu plec!!! *zicand asta in timp ce imi da drumul la mana* Eu: -Rubin!!!! Asteapta nu pleca!!! * alerg dupa ea* Rubin: - Nuuuu!!!! Eu am plecat paaaa!!!! *zicand asta parasindu-ma* Eu:-*De ce sa plece?Nici macar nu mi-a zis ce avea de gand sa imi spuna* Necunoscutu:- Mmm...de ce a fugit? Eu:-Nustu, n-o inteleg pe fata asta...Mmmm...tu cine esti apropo? Necunoscutu:- Eu?Pai... aaaa... sunt un inger... *se scarpina in cap* Eu:- Waw... presupun ca e tare...Dar cum de ai ajuns aici in lumea noastra? Necunoscutu:-Am cazut din cer ... Eu:-Cum s-a intamplat asta? * ma uit in ochii lui si zambesc * Necunoscutu:-Ah nu imi amintesc nimic..... Eu: -Nici macar cum te cheama nu iti amintesti? Necunoscutu:- Ohhh ba da sigur ca imi amintesc....Ma cheama Eric. dar pe tn? Eu: - Pe mine ma cheama Rose, incantata sa te cunosc Eric. *dandu-i mana* Eric: -Si eu Rose.* imi lua mana si o saruta* Eu:-Deci Eric cati ani ai? Eric:-15 ani dar tu Rose? *se uita in ochii mei si se aproprie mai mult de mine* Eu:-14 ani... Stai acolo... nu te apropria mai mult... Nici nu apucasem sa termin, cand Rubin isi face aparitia..... Rubin:-Las-o in pace!! Te avertizez... daca ii faci ceva il pun pe Mikel *iubitu ei* sa te bata!!!! Eu: -Nuuuuu! Lasa_l nu e vina lui e vina mea .... Eric: -Huh?! Rubin, asculta nu i-am facut nimic,,,!!!! Rose ce ai? Eu: -Nimic scz eu doar sunt foarte timida si sunt suparata pe Rubin... ( Continoarea maine)