Ogge
Jag hade dragit på mig ett par mjukisar och gick ut ur mitt rum med bar överkropp, kollade efter hissen för att åka ner och äta frukost. Idag skulle jag utforska New York, så att jag åtminstone vet vart typical-affärerna ligger. Väl nere vid buffén tog jag äggröra med bacon och pannkakor o apelsin juice, vanligt amerikansk frukost. Många tjejer kollade med stora ögon på min mage, jag ska inte ljuga, mina armar och mage var väldigt vältränade. Jag tränade mycket, mest för hälsan men också för att se bättre ut. Jag åt och kollade runt. Efter jag ätit lämnade jag min tallrik och gick mot hissen igen.
Jag kollade åt höger o vänster, vart skulle jag gå? Jag svängde åt höger och kollade runtomkring med hopp om någon liten livs affär med cigg. " LM blue" mannen i kassan nickade och kollade efter cigarett paketet innan han la det på bordet "$21.11" "wait, i have only $18.12 " " it's not enough " "but plea-" "no I'm sorry" fuck, jävla skit fitta svärde jag påväg ut. Jag var så jävla röksugen. Jag gick o sparkade på en sten när jag plötsligt såg en lång kille so såg ut o vara i min ålder stå o röka, kanske värd att gå och fråga. "Hi, can you please give me one cigarette?" Killen kollade åt mitt håll och blåste ut röken, "not enough with money or?" "Kind of, can I? " "here - what's your name?" "You can call me OG" sa jag undertiden jag tände ciggen och satte den orange gula sidan vid mina läppar och andades in tobaken "I'm Oscar " sa killen och jag nickade "so what are you doing here?" Frågade jag " Hah I should ask you that" " I will start over here" "were are you from?" Jag blåste ut röken och njöt av smaken "Stockholm, Stockholm Sweden" killen blåste ut röken och fimpade sin cigg " jag också, känner du någon här?" Jag skakade på huvudet, "nej, jag kom hit igår kväll bor på hotellet några kvarter bort" "mhhm, jag ska gå nu, vill du kanske hänga med till mitt gäng?" Jag fimpade också min cigg och nickade "let's go"
----------------------------------------------
Förlååååååt för att mina kapitel är så tråkiga o korta men dom första är alltid tråkiga i think, men ja rösta o kommentera.
Xoxoxoxoxox Wiktoria
YOU ARE READING
Insane » Ogge Molander
Fanfiction"But darling we're all insane" » Towe träffar ogge på dom stora New York gatorna. Hon vill få honom att älska igen. Men ogge vill inte, han vill bara glömma, Alkoholen har fått han glömma henne. © Copyright Becausefooo, 2014