Vím a je mi jasné, že články na toto téma jste četli všude, ale já cítím, že něco takového chci taky sepsat. Myslím si, že to bude, protože zrovna mám pocit, jelikož se mi takový malý sen právě plní. Netoužila jsem po tom nijak dlouho, ale pracuji na tom posledních pár let a teď si mně začíná všímat více lidí. Je to tvoření rozhovorů s wattpad autory nejdřív jsem publikovala pouze na wattpad, ale před nedávnem jsem se rozhodla, že to chci rozšířit a založila si blog.
Blog jsem si založila, protože chci rozhovory dostat mezi více lidí. Na wattpad se člověk musí zaregistrovat, aby mohl začít číst a na blog se může dostat každý.
Klišé věta „Nesmíš přestat, jestli chceš něčeho dosáhnout a vydrž“, není jen klišé, ale je to pravda. Vím to už i z vlastní zkušenosti. Na rozhovorech pracuji s přestávkami, kdy mě to nebaví nebo nemám čas, už 3 a půl roku. Teď si myslím, že moje snaha a výdrž se ukazuje.
K tomu, že rozhovory nedělám, když nemám čas nebo se mi nechce, je protože nechci ztratit chuť k tomu a nechci se k rozhovorům nutit a dojít do fáze kdy budu rozhovory dělat a nebude mě to bavit. Takže moje rada když vás něco, ať je to cokoliv, baví, vydržte, ono vám to přinese výsledky. Jen to možná potrvá déle než byste chtěli. Nic není ze dne na den, myslete na to.
Jestli je právě psaní tím co vás baví, doporučuju, plánujte si příspěvky a vydávejte pravidelně. To přinese čtenáře, to je to co chcete, ne?
Mně se u rozhovorů podařilo, že už si mojí tvorbu přečetlo na wattpadu přes 5000 čtenářů, autoři už si mě doporučují mezi sebou a o rozhovory se mnou si žádají.
Myslím, že nejlepší a nejdůležitější by pro člověka mělo být to, aby dělal to, co ho baví.
Závěrem bych vám tu ráda napsala pár moc hezkých citátů:
„Profesionální autor je jen amatér, který nikdy nepřestal se psaním.“
„Nikdy se nevzdávej svých snů a uvidíš, že se ti ten sen nakonec splní.“
„Žít svůj sen a nikdy se neprobudit.“
„Nikdy nepřestaň snít!“
„Život je jen sen dokud se nerozhodneš ho uskutečnit.“
S pozdravem Patty
ČTEŠ
Follow your dreams
RandomJednodílovka o tom jak se cítím a plní se mi sen díky rozhovorům a to jen díky VÁM ČTENÁŘŮM. DĚKUJI VŠEM!!! Za cover děkuju @MichaelkaB