Έτος 4788
Όλοι περιφέρονταν για τις καθημερινές τους συνήθειες. Το διαστημοπλοίο εκτινάχθηκε με ταχύτητα φωτός με προορισμό τον πλανήτη Zalot. Τα μικρά παιδιά κοίταζαν με μία απρόσμενη χαρά το διαστημόπλοιο, το οποίο εξαφανιζόταν από την καθαρή ορατότητα τους.
Και άλλοι πολίτες της Γης μετακόμιζαν σε διάφορους πλάνητες με σκοπό να ξεφύγουν από την καταστροφή της. Πολλοί μετέφεραν το μήνυμα πως αργά ή γρήγορα δεν θα υπάρχει πλέον η Γη. Κάποιοι το πίστευαν και έφευγαν με το καλύτερο δυνατό τρόπο, άλλοι αδιαφορούσαν για τα λεγόμενα αυτών των ανθρώπων. Δεκάδες ακόμα και χιλιάδες αποχωρούσαν από την μοναδική τους πατρίδα για να ανακαλύψουν σκοτεινά μονοπάτια του γαλαξία.
Σιγά σιγά, με τα χρόνια το πλούσιο ενδιαφέρον για τον πλανητή Γη εξασθενούσε με τον καιρό. Από θαύμα, η Γη δεν καταστράφηκε πριν 400 χρόνια όταν πέρασε ένας κομήτης ξυστά γύρω της. Όλος ο πληθυσμός της, είχε ταρακουνηθεί από την ταχύτητα που πήγαινε καθώς και πολλά χαλάσματα προκλήθηκαν εκείνη την σοβαρή μέρα. Καθώς και νεκροί. Η πόλη του Τόκιο, όπου χιλιάδες είχαν μεταναστεύσει για καλύτερη ζωή, είχε βαφτεί από ένα λουτρό αίματος.
Και τώρα, το ίδιο θα συνέβαινε. Η φτώχεια είχε φτάσει στο απροχώρητο και καθημερινώς άνθρωποι και ιδιαίτερα παιδιά μικρής ηλικίας, πέθαιναν από ασσυτία και αφυδάτωση. Η ύδρευση του νερού όσο πήγαινε και λιγόστευε με αποτέλεσμα μόνο οι ΄΄δυνατοί΄΄ να έχουν την προσβασιμότητα του. Το φυσικό πράσινο της Γης το είχε αντικαταστήσει η μεταλλική μορφή του εργοστασίου. Πολλοί μελετητές ερχόντουσαν σε εργοστασιακές βάσεις. Μελετούσαν το χρόνο ζωής της Γης και το πολύτιμο στοιχείο που έκρυβε σε άβατα μέρη για τον άνθρωπο.
Ένας επιστήμονας ειδκευόμενος στην ανώτερη Γεολογία, ανέπτυξε την θεωρία του πυρήνα της Γης. Ήθελε να βρουν μηχανήματα για να τραβάνε από τον πυρήνα της Γης, την ενέργεια της. Και όσο το κατάφερνε, τόσο λιγόστευε η επιβίωση των ανθρώπων.
Και το πρώτο αποτέλεσμα, ήταν η ξηρασία μεγάλων ποταμιών καθώς και το λιώσιμο των πάγων. Η Φλόριντα και η Χαβάη είχαν βυθιστεί από την μεγάλθη στάθμη του νερού. Χιλιάδες οικογένειες θάφτηκαν κάτω από το νερό. Όμως δεν ήταν το μόνο πράγμα. Κάθε καλοκαίρι από το 4566 απαγορεύτηκε να βγαίνουν οι άνθρωποι από τα σπίτια τους στις μεσημεριανές ώρες. Οι ακτιβολίες του ήλιου ήταν τόσο δυνατές που επέφεραν σοβαρά εγκαύματα σε ανθρώπους.
Αλλά η κατάσταση χειροτέρευε. Όλοι οι λαοί που ειχαν απομείνει, αναγανακτούσαν για ένα καλύτερο τρόπο ζωής.
'' Zauhl, έλα εδώ!'' φώναξε αδύναμα η μητέρα του. Τα λιγδιασμένα ρούχα κολλούσαν πάνω της. Το μικρό παιδάκι της, κοίταζε με προσήλωση τον ουρανό. Η γυναίκα, έτρεξε πάνω στις πέτρες, γδέρνοντας τα πόδια της, με το σκεπτικό να τον αρπάξει. Η απαγόρευση κυκλοφορίας το μεσημέρι έπρεπε να τηρείται από όλους. Εκείνο, δεν την άκουγε. Κάτι του είχε προσάψει την περιέργεια. Ένα αχνό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του και έπειτα, ένας τεράστιος κομήτης τεράστιου μεγέθους έπεσε πάνω του. Η γυναίκα ούρλιαξε και καυτά δάκρυα κυλούσαν στα δάκρυα της. Μόλις είχε χάσει το μονάκριβο αγοράκι της, μπροστά στα μάτια. Κατέφθασε στο σημείο και ήταν αδύνατο να βρει το πτώμα του παιδιού της. Ήταν καυτό, και μερικές αποχρώσεις του κίτρινου περιέχονταν μέσα. Χιλιάδες άνθρωποι ξεχύθηκαν τριγύρω από τον εκκωφαντικό κρότο. Όλοι μαζεύτηκαν γύρω από τον κομήτη. Συμπονούσαν την άδικη μητέρα.
Η καημένη έκλαιγε απαρηγόρητη, και μέσα στην παραίσθηση της ένιωσε ένα τεράστιο γδούπο να έρχεται από το εσωτερικό της Γης. Στην αρχή, δεν το συνέλαβε ο νους της τι επρόκειτο να συμβεί. Το ίδιο, συνέβη ξανά. Με μεγαλύτερη διάρκεια. Ανασηκώθηκε ξαφνιασμένη και όλοι την κοίταζαν.
'' Το νιώσατε;'' τους ρώτησε και εκείνοι δεν καταλάβαιναν τι έλεγε. Ο γδούπος έγινε περισσότερο αισθητός και τότε, όλοι έτρεχαν για να ξεφύγουν, ξέροντας από μέσα τους ότι δεν υπήρχε διαφυγή. Ένα σπιτί, θάφτηκε μόνο του και ύστερα αυτή η τρύπα παρέσυρε τα υπόλοιπα. Τα πετρώματα έπεφταν προς τα μέσα και ο ήχος τους κάλυπτε τα αβάσταχτα ουρλιαχτά τους.
Μέσα σε λιγότερο από μισή ώρα, σχεδόν όλη η Γη είχε καταστραφεί. Ένα μέρος είχε μείνει ΄άθικτο και μία τεράστια έκρηξη σήμανε το αυτονόητο.
Το τέλος της Γης. Μία για πάντα.
YOU ARE READING
The Awakening - Η Αφύπνιση
Science FictionΤο έτος 4788 σήμανε το τέλος του πλανήτη Γη. Κάθε ζωντανός οργανισμός καλύφθηκε από την έκρηξη του πυρήνα της Γης. Ύστερα από 545 χρόνια, στον πλανήτη Zalot έχει αναπτυχθεί πολιτισμός από τον χαμένο τούτο πλανήτη. Όλα κυλούσαν υπέροχα μέχρι που ένα...