Arkadaşlar hikayeyi çok fazla uzatmamaya karar verdim çünkü yazamıyorum. Aslında bu yazdıklarımı da silmeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim. Muhtemelen 1-2 bölüme biter.Bu arada aşağıdaki olaylar harry ve louis'in sevgilileriklerinin 8. ayında falan gerçekleşiyo. I love youu xx
Pazar günü louis ve niall'la birlikte oturmuş televizyon izliyorduk ve gerçekten çok sıkılmıştım. Daha sonra telefonum çalmaya başladı ve niall'ın yanında olduğu için ondan uzatmasını istedim. "Bay Payne arıyor" "Ne alaka ya?" cidden ne alaka ya "bilmem" dedi ve kollarını iki yana açtı. Uzattığı telefonu aldım ve çağrıyı yanıtladım. "Buyrun Bay Payne" "Harry çok önemli bir toplantı çıktı ve 15 dakika içinde şirkette olman gerek" "Bay Payne ama bugün pazar ne toplantısı" "Harry 15 dakika içinde burda oluyorsun ve yanında o çakma sarı arkadaşını da getiriyorsun konu kapanmıştır" dedi ve yüzüme kapattı. "Niall 15 dakika içinde şirkette olmamız gerekiyormuş" "Pazar pazar?" daha çok soru sorarmış gibi söylediğinde "Bilmiyorum sarışın ama hadi hızlı olmalıyız" louis hiç konuşmadığı için ona döndüm ve uyuyordu. Bi koşu odama gidip üstümü değiştim. Tekrar aşağı indiğimde niall kapının önünde bekliyordu. "taksi çağırdın mı Niall?" "Evet hazzy çağırdım hadi" dedi ve asansöre bindi bende peşinden gittim.
***
Şirkete gittiğimizde otoparkta louis'nin arabısına çok benziyen bir araba gördüm tam plakasına bakıcaktım ki niall kolumdan çekiştirerek beni şirkete sürükledi. Hemen Niall'la birlikte üst kattaki toplantı odasına geçtik. Toplantı odasında Bay Payne, Bay Malik, şirketteki geveze sekreterler ve birkaç çalışan vardı. Tam onların burda ne aradığını sorucaktım ki bir adet çakma sarışın tarafından boş olan sandalyelerden birine fırlatıldım. Sonra birden ışıklar kapandı ve projeksiyonda bir slayt sunusu başladı. Bu slaytta louis ve benim resimlerimiz vardı.
Slayt bityikten hemen sonra arkamdan bir ses yükseldi "Benimle evlenir misin Harry?" Arkamı döndüm ve louis tek dizi üstünde durmuş benden cevap bekliyordu. "Aman Tanrım evet louis evet" dedim ve göz yaşlarımı serbest bıraktım. Louis yüzüğü parmağıma taktıktan sonra bana sıkıca sarıldı ve herkes alkışlamaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BFF'S BROTHER
FanfictionHarry en yakın arkadaşının abisinin ona hayatının aşkını getireceğini hiç düşünmemişti...