Jeongyeon'dan:
Bir haftalığına Bts ile birlikte aynı yurtta tatil yapıcaktık. Aslında herşey çok iyiydi, havuza kadar herşey vardı. Tae ile çok yakın arkadaşız ama sohbet edicek vakti pek bulamıyorduk her ne kadar mutlu olsamda gerginliğim hepsine koyup geçiyordu.
Birde Jimin'in karşımda oturması beni iyice germişti. Sadece dudaklarımı kemirip vaktin geçmesini bekliyordum.
Jimin'in gözleri bacaklarıma kenetlenince rahatsız olmuştum. Sohbet eden üyelerin yanından ayrılıp odama gittim.Jimin'den:
Çok sexydi. Beni benden alıyordu. Diğerlerine göre fazla güzel bir kızdı. O dudaklarını kemirirken kendimden geçmiştim. Gözlerimi ondan bir saniye bile ayırmıyordum. Gözlerim bacaklarına kaymıştı. Sonrasında kalkıp yanımızdan uzaklaştı. Diğer üyeler sohbete daldığı için peşinden gittiğimi fark etmemişlerdi bile.
Jeongyeon'dan:
Odama girdip kapıyı kapattım. Gerginliğimin sebebini çözemiyordum. Ellerimi saçlarımın arasından geçirdim ve derin bi nefes aldıktan sonra kendime gelmiştim. Sonrasında birden hışınla odaya girip kapıyı kapatıp kitledi. Bu Jimin'di.
Jimin'den:
Odaya girip kapıyı kitlemiştim. Nolduğunu anlamamıştı. Yanına gittim. Gözlerimiz birbirinden bir saniye olsun ayrılmıyordu. Ben üzerine gittikçe o geriye doğru adım atıyordu. Sonunda onu kendimle duvarın arasına almıştım.
Bu bölüm böyle oldu. İdare edin seviliyorsunuz~💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık Serserim Park Jimin / Texting
Short StoryPjm: Bebeğim, nasılsın bu gün? Yjy: Kafanı patlatınca daha iyi olucam. Pjm: Seni sexy yapan şey de bu, hastayım sana. Yjy: Pis sapık. Jimin × Jeongyeon