1.(ახალი ქალაქი)

269 17 1
                                    

დედა:-ლისა მოდიხარ?
-ბოლო ჩემოდანი დამრჩა..და ჩამოვალ დედა!
არაფერი განსაკუთრებული..მე ლალისა ვარ 17 წლის...ჩვეულებრივი გოგონა ანდაც ჩვეულებრივი? მამა როდესაც დამეღუპა..ყველამ დედაჩემის და ჩემი დამცირება დაიწყო..ჭორები..შეურაწყოფა..ბულინგი სკოლაში..რის შემდეგაც მე და დედამ გადავწყვიტეთ ამ საზიზღარ ქალაქს თავი დავაღწიოთ და სხვაგან გადავსახლდეთ..არცისე მდიდრები ვართ..ეს სახლი გავყიდეთ და ამის მაგივრად დეგუში შევიძნიეთ ორსართულიანი პატარა სახლი..მე ახალი ცხოვრების დაწყება მინდა ამ საშინელი წლების შემდეგ..ვიპოვი დეგუში ბედნიერებას?არვიცი იქნებ იქ უარესია?ვარდისფერ ჩემოდანს ვიღებ და ტაქსში დედასთან ერთად ვჯდები..ყურსასმენებს ვიკეთებ,ფანჯარაზე თავს ვადებ და ვუყურებ აქაურობას ბოლოს და ბოლოს ჩემი ბავშვობის ადგილს ვტოვებ..
ნახევრასაათში დედა მანჯღრევს და ცდილობს გამომაფხიზლოს..
-მოვედით?
დედა:-ჯერ არა მაგრამ მალე მივალთ..იმიტომ გაგაღვიძე რომ დაათვალიერო!
-ლამაზია..აღტაცებული ვიყავი პატარა ერთმანეთის გვერდით მდგარ სახლებზე..გრძელი ბილიკები..რაც მთვარია ხალმხრავალია..
და აი მოვედით..ნაცრისფერი მაღალი სახლი..არცისე მდიდრულად გამოიყურება..მყუდრო თბილი და ლამაზი დიზაინისაა..მეორე სართულზე ავრბივარ და იქაურობას შევისწავლი..აი ჩემი ოთახის ეს იქნება!
ოთახში ორი დიდი ფანჯარაა შუაში კი აივანი(;დდ) იქვე კუთხეში თბილი საწოლი..სამუშაო მაგიდა და თეთრი კარადა..
დედა:-კარგი რომ მოგეწონა!
-რათქმაუნდა დედა ეს უკეთესია..
1 საათის შემდეგ*
ბარგის ამოლაგებას და ოთახის მოწყობას მოვრჩი..მგონი მომშივდა..
დედა:-ლისა ვახშმის დროა
-მოვდივარ
მალევე სამზარეულოში გავჩდი და კიმჩის ჭამას შევუდექი..
დედა:-სკოლის ამბები მოგვარებულია..11 ა კლასში ხარ!
-ნეტა კარგი კლასელები შემხვდება?
დედა:-ნუ ნერვუიულობ მე შენს გვერდით ვარ!
-სამსახურზე რას შვები?
დედა:-ერთ ერთ ოჯახში მზარეულად ვიქნები მგონი კიმების ოჯახია!
-ჰმმმმ დედა..
დედა:-გისმენ პატრა?
-მიყვარხარ და მადლობა რომ ჩემს გვერდით ხარ...ეს ყოველდღე უნდა გითხრა..
დედა:-ხომიცი რომ შენს მეტი არავინ მყავს?რასაც შევძლებ ყველაფერს შენთვის გავაკეთებ პატრა!
08:12
დედა:-ლისა ადექი ვეღარ მოასწრებ მომზადებას...მე მივდივარ..ტოსტი მზადაა!
მეც მალე ავდექი და შხაპი მივიღე..ყოველთვის პოზიტიური ვიყავი და ვარ იმის მიუხედავათ რომ მამცირებდნენ..ალბათ რატომ?იმიტომ რომ მდიდარი არ ვარ..იმიტომ რომ კარგად ვსწავლობ..იმოტომ რომ ლამაზი ვარ შურდათ..იმიტომ რომ კეთილი ვარ..აი რატომ ვიყავი ლუზერი სკოლაში მაგრამ ვიცი რომ მე ყველაფერს კარგად ვაკეთებდი და ვაკეთებ ბოროტების აზრი ჩემთვის მეორე ხარისხოვანია და არავის გამო არასდროს არ შევიცვლები!
აბაზანიდან გამოსვლის თანავე ყვითელი ტოპი და თეთრი მოკლე კაბა ჩავიცვი რასაც შავი მუხლებამდე წინდები მივაყოლე..მე ხომ სულ ფერადები მაცვია?
ახალი წიგნები ჩანთაში ჩავალაგე და 15 წუთში უკვე სკოლასთან ვიდექი..უზარმაზარია აქაურობა არავინ არავის არაქცევდა ყურადღებას სანამ გოგოების ჯოგმა კინაღამ არ წამაქცია..რახდება მაიკლ ჯექსონი გაცოცხლა?
ვიღაც გოგო "გაიპრანჭე იქნებ შემოგვხედოს"
მეორე "კაი რა მას მხოლოდ ჰიონჯუ მოსწონს"
მესამე "რა სიმპატიურია ნამდვილად ღმერთია"
მათთვის ყურადღება აღარ მიმიქცევია ისე  გავაგრძელე დერეფანში სიარული..მაგრამ მალევ ვიღაცამ ხელი მკრა და ჩემი სიგამხდრის გამო ძირს დავეცი..
ის:-გზა დაუთმე ბიჭებს დებილო!
მე ხმა აღარ ამომიღია რადგან ასეთ ტონს ჩემთან მიჩვეული ვიყავი...ავდექი და ისევ ყვირილის ხმა გავიგე..ვიღაც გოგო ჩემსავით წააქციეს მაგრამ ამჯერად იმ ბიჭმა რომელიც ოთხ ბიჭთან ერთად იდაგა..მე იმ გოგოს მივარდი და წამოვაყენე.
-კარგად ხარ?
როსე:-კი მადლობა!
-ჰეი თქვენ ასე უბრალოდ ვინ მოგცა გოგოს წაქცევის უფლება?
ვიღაცეები:- "შეხედე ეს გოგო მათ როგორ ელაპარაკება" "ნამდვილად მოკლავენ"
ჯიმინი:-გზაზე გადამეღობა შენ რა?
თეჰიონი:-მას მე მივხედავ ძმაო..იცი ვის ელაპარაკები?
-რათქმაუნდა არა მაგრამ გამოვიცნობ..ჰმმ მილიონერი ბიჭბი რომლებიც გოგოებს ბოზებივით ხმარობენ და აგდებენ არა?
თეჰიონი:-ამდენს როგორ მიბედავ? ლოყაზე ცეცხლი წამეკიდა..მან დამარტყა...ეს ბიჭი პირველია ვინც ჩემზე ხელი აწია...


_______
Taelice💥გინდოდათ და ჰაა😉ღირს გარძელება?

დამიბრუნდი!-Taelice🌻Where stories live. Discover now