2.(ისევ ბულინგი)

199 27 14
                                    

თავლებიდან ცრემლები წამსკდა, მას წარბიც კი არ შეუხრია ისე გააგრძელეს გზა.
როსე:-ჰეი კარგად ხარ?ისინი ყველას ასე ექცევიან...მე როსე მქვი შენ?
-ლისა..სადისტები!
როსე:-განსაკუთრებით პარკ ჯიმინი მექცევა ცუდათ...ეჰჰჰ არჩანდა ის ძალიან მომწონს...მე და როსე ერთად შევედით კლასში რადგან კლასელები აღმოვჩნდით..მან ყველაფერი მომიყვა ამ სკოლაზე...თეჰიონი და ჯიმინიც ჩვენ კლასში არიან დანარჩენი კი მეთორმეტეში..თურმე სუჰო,იუნგი,თეჰიონი,სეჰუნი და ჯიმინი ყველაზე მაგარი ბიჭები არიან ნუ სხვების თავლთხედვით..ასეთი რაღაცეები მხოლოდ მოთხრობებში წამეკითხა...მაგრამ რეალობაა თურმე არსებობენ ასეთი ბიჭები და მათზე გადამკვდარი გოგონები..
როსე:-მიხარია რომ გაგიცანი..
-მეც ძალიან ერთადერთი გოგო ხარ ვინც მიგებს! ამდროს ზარი დაირეკა და ყველამ მოიყარა თავი მე არავის ვუყურებდი მხოლოდ როსეს.
მასწ:-ბავშვებო დღეს ახალი მოსწავლე გვყავს..გთხოვთ გაგვეცანი..მეც ფეხზე ავდექი და მორიდებულად ვთქვი.
-მე ლალისა მანობანი ვარ აქ ტაილანდიდან ვარ!
ვიღაც:-წადი ისევ იქ დაბრუნდი!
?:-მოუნდა დეგუში ცხოვრება!
თეჰიონი:-არამგონია აქ გადმოსვლა მოგეწონოს ეს ბნელი ადგილია!მისი ხმა ჩემს უკან მოსიმა..ეგრევე გული ამიჩქარდა..ბოხი და საშინელი ხმა რომელიც მის წითელი ბაგეებიდან ამოდის..
მასწ:-გეყოთ..გოგონა ისედაც ბულინგის მსხვერპლი იყო..არგეცოდებათ მაინც? ყველა გაჩუმდა..კლასში სრული სიჩუმე იყო მე კი ისევ ტირილი დავიწყე..მერხზე თავი დავდე..მხოლოდ როსეს პატრა ხელები მამშვიდებდნენ..
ჩამეძინა!მხოლოდ ზარის ხმამ გამომაფხიზლა..თავის აწევისას კლასში არავინ იყო მაგრამ მალე შავი ფიგურა გადამეფარა!
თეჰიონი:-ჰეი ლისა!
-........
თეჰიონი:-პატარავ უმწეო ლუზერი..აბა მითხარი გინდა გაგაუპატიურო?
-რაააა?უცებ ავხტი და კარებს ვეცი რომელიც ჩაკეტილი იყო..მისი ნაბიჯების ხმა კი მკვეთრად მესმოდა..მალე თეძოებზე ხელი მომკიდა მისკენ შემატრიალა და კედელს ამაკრო..
-გთხოვ არგინდა...რა დაგიშავე?
თეჰიონი:-რა დამიშვაე?ყველას თვალწინ შემარცხვინე..ახლაც ჩემზე ჭირაობენ..როგორ გავედე ჩემთან ტონის აწევას?
-.......მაპატიე გთხოვ ეს აღარ განმეორდება...ყვირილი მინდოდა მაგრამ მისი ცივი მზერა მაშინებდა..თვალი ჩემს კისერზე გაუჩერდა..
თეჰიონი:-გრძელი..ხორბლისფერი..ნაზი კანი...მომწონს! სწრაფად მეცა მის ცხელი ტუჩები კანზე..სველ კოცნებს მიტოვებდა..ეს ისეთი სასიამოვნო იყო რომ ვარ ვეუბნებოდი გაჩერებას..როდესაც ნახევარი კისერზე ნიშნები დამიტოვა მისი ენა გადაატარა ნამუშევარს გაიღიმა და ოთახი სწრაფად დატოვა...ეს რაიყო?თუ უნდოდა ჩემი გაუპატიურება რატომ არაფერი ქნა?სწრაფად ამოვიღე სარკე ჩანთიდან და ჩემი კისერი შევამოწმე..ისე მეტყობოდა წითელი და იისფერი წრეები რომ მისი დამალვა მომიწია..ყვითელი ბაფთა ავიღე და იმ ადგილებზე შემოვიხვიე!
.....წინ რა მომელის?

როსე:-მართლა?
-ხოოო ძალიან მრცხვენია!
როსე:-მან ასე უბრალოდ მიგვატოვა?შანსი არარის!
-დღეს ჩემთან წამოხვალ?
როსე:-რატომაც არა!
<<<<>>>
დედა:-სასიამოვნოა როსე..ბავშვებო მე ნამცხვარს მოვამზადებ მანამდე თქვენ ოთახში ადით!
მთელი ღამე მე და როსე მაგრად გავერთეთ ყველაფერი მოვუყევით ერთმანეთს..ფილმს ვუყურეთ..ბალიშებით ვიჩხუბეთ..ვიმეცადინეთ..მოლედ ის ჩემი საუკეთესო მეგობარი გახდა...პარკ როუზი! გვიანი იყო ამიტომ წავიდა მეც მოვიწყინე მაგრამ მალე ვიღაცამ დამირეკა...უცნობი ნომერია..

"ჰეი ლამაზო რაშვები" ნაცნობი ბოხი ხმა ნეტა ვინარის?
"შენი ლამაზი არ ვარ,საერთოდ ვინ ხარ?"

"ვინ ვარ?ჯერ ადრეა..ეხლა იწყება თამაში ბულინგის მსხერპლო"

"ჩემი კლასელი ხარ არა?"

"არა შენი მამიკო ვარ"

"სასაცილო არარის ვინც არუნდა იყო შემეშვი"

"რატომ შენთან თამაში მომწონს"
"გააჯვი"
ტელეფონი გავთიშე და იქვე დავაგდე..მგონი დღეს ვერ დავიძინებ..ისევ კისერზე მოვისვი თითები და გამეცინა მასზე გამეცინა ვინარის ასეთი ეს ბიჭი?
დილას*
დედა:-ლისაააა!
-ვდგები ვდგები კარგი..
ამჯერად წითელი ტოპი ჩავიცვი და შავი ჯინსის შარვალი..რაშიც მკვეთრად მიჩანდა ჭიპი..ქერა თმები დავისწორე და მხიარულად ჩავუყევი კიბეებს!
დედა:-ლისა ყელზე რა გჭირს?



______
ოუუუ ლისა😏😚თქვენ ხართ ჩემი მოტოვაცია..დააკომენტარეთ და დაავოუთეთ😍❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

დამიბრუნდი!-Taelice🌻Where stories live. Discover now