Хей,це мій перший день у новій школі.Незнаю чому,але в мене таке враження,що я уві сні.Не снідаючи я накинула свій портфелик,та швидко сіла в машину,де мене вже чекав батько
-Еліс,нарешті!Бігом пристібай пасок безпеки й рушаємо до школи,ми спізнюємось;
"О ніі"-подумала я-"Спізнитись у перший день школи,це жахливо",тому як тільки ми під'їхали під школу,я просто вилетіла з машини й побіжала у свій новий клас.
-Боже,як ж тут круто!;-вскрикнула я;
-Так,так;-обізвалась симпатична дівчинка,моя нова однокласниця;
-Ой,я що сказала це в голос?;
-Хихи,ну як бачиш.Доречі я Мерлін,можна просто Мері;
-А я Еліс,приємно познайомитись;-радісно сказала я;
-Все,тепер ти сидиш зі мною за партою!;-твердо вирішила моя новоспечена знайома;
Я не встигла і слова сказати,як Мері сильно вхопила мене за руку й повела мене до своєї парти.
В цей момент я звернула увагу на її вишукану зовнішність:її округлі сідниці,елегантні груди,тонка талія,а які солодкі губки...Тут я різко оговталась і не могла зрозуміти,що це тільки що було.Мене ніколи не цікавили дівчата,але Мерлін-це щось...щось таке...неперевершене.Вона просто покорила моє серце з першого погляду.Мої роздуми перервав дзвінок на урок,це була математика.На математиці я познайомилась з новим класом,й вчителем математики.Але більше мені було цікаво взнати Мері побільше,тому всі наступні уроки ми з нею проговорили про неї й її життя.
Після уроків Мері запропонувала прийти до неї на ночівлю,адже її батьків не має дома.Не знаю чому,але в моєму животі в цей момент було якесь дивне відчуття...Невже це метелики.Звісно ж я погодилась,й ми з Мері разом поїхали на шкільному автобусі до мене до дому,я швидко зібрала речі і сказала мамі,шоб та не хвилювалась.Потім ми поїхали до Мерлін.Виявилось її дім був зовсім не подалік.По дорозі дівчина запропонувала купити по пляшці пива і я звісно ж погодилась.
------------------------хочете продовження?