Riean Cedrella Weasley

60 0 0
                                    

Ahoj! Vítej u mého příběhu! Tenhle příběh je vytvořený jak na základě knížek, tak filmů a pak i něco mého.... XD prostě ať už se tam děje, co se děje, tak s tím jdi! :D 

Tohle je jeden z příběhů, který mě napadl, když jsem se učila na maturitu a konečně jsem to předělala na nějakou úroveň XD 

Tak, jo nechám toho zdržování a přenechám tě čtení! 


Krevní status: čistokrevná

Hůlka: brko fénixe, dubové dřevo, 9 palců

Kolej: Nebelvír

Rodina: Weasleyovi

Přítel: Draco Malfoy

Přátelé: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Lenka Lovegood, Levandule Braunová

Vzhled: Jako pravá Weasleyová se můžeš pyšnit svými hustými zrzatými vlasy a zelenýma očima, které nikdo nepřehlédne.

Osobnost: Rebelská, divoká, inteligentní, laskavá a duchaplná

1. rok

Ty a tvoje dvojče (Ron) sedíte spolu ve vlaku. Ron ti pořád povídá, jak se mu nesmíš ztratit z dohledu. Dělá jakoby ty dvě minuty, o které je starší dělali nějaký rozdíl. Vezmeš si na klín prašivku, kterou jste si vzali sebou a začneš ji drbat za uchem. Později se k vám přidá Harry. Okamžitě si padneme do oka a začnete si povídat, vaše přátelství ještě zpečetí sladkosti, které Harry koupil. Poté se k vám ještě přidala Hermiona, další fajn holka se kterou jste se všichni skamarádili.

Poté, když jste přijeli/dopluli do bradavic, tak jste potkali Draca Malfoye. Vaše oči se střetly, pár vteřin jste se na sebe dívali, čekala jsi, že jeho oči budou plné zlosti. Věděla jsi, že vaši rodiče nejsou přátelé a navzájem sebou opovrhují, ale nebylo tomu tak. V tom do tebe někdo vrazil a ty spadneš, několik lidí se za tebou ohlédli a Malfoy se začal hihňat. Ron tě postavil na nohy. Hned si myslel, že to byl Malfoy, kdo tě shodil na zem, než jsi mu stihla říct, že to nebyl on, tak tě posunul dozadu za Hermionou a začal Draca urážet a ještě se k němu přidal Harry. Díky bohu, že se objevila profesorka McGonagallová a přerušila jejich slovní boj.

Jakmile přišlo na rozdělení mezi koleje, tak ti bylo už jasné, kam tebe a Rona přiřadí, jako každého z vaší rodiny. Když sis sedla na stoličku, tak jsi u nebelvírského stolu zahlédla čtyři zrzavé hlavy, které jsi až moc dobře znala. Jakmile moudrý klobouk zařval: „Nebelvír" Tak všichni z nebelvíru začali tleskat a ty ses s úsměvem na tváři šla sednout hned vedle svých bratrů. Po hostině ve velké síni sis vybalila věci ve své ložnici společně s Hermionou, Levandulí Braunovou, Parvati Patil a Romildou Wane.

Začátek roku probíhal více méně hladce, až na to, že Ron, Harry a Hermiona vyhlásili válku s Dracem a Harry se stal chytačem. Ale kromě toho se ti v bradavicích moc líbilo a co se týče výuky, tak jsi byla dobrá v očarování a přímo mistrně v kouzelných formulích. Zato ti nikdy nešli lektvary a to, že je učil Snape tomu opravdu nepomohlo... Ale pomocí Hermiony se ti povedlo to uhrát na trojky, ale stálo tě to všechno tvé úsilí. Jinak jsi v ostatních předmětech taky nebyla špatná, ale spoustu učitelů tě neměli moc v lásce. Ptáš se proč? Jsi sestra Freda a George a na rozdíl od svého bratra jsi milovala ty jejich pranky...

A pak to přišlo, jednou v noci jsi našla Nevilla, jak brečí ve společenské místnosti. Dozvěděla ses, že se bojí Snapa. Pomocí povzbuzovacího rozhovoru jsi mu dodala potřebnou odvahu a pak se tu objevili ti tři a Nevilla omráčili. Samozřejmě, že jsi šla s nimi, i když Ron měl spoustu řečí. Společně jste se dostali až ke kouzelnickým šachům, kde tebe a Rona zranili.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 11, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat