בני 7
אני לוקחת את תיק הצד שלי והולכת לכיוון השער ומחכה לאבא שלי שיאסוף אותי. אני מזהה ישר את הרכב הג'יפ הכסוף שלו ופוסעת לרכב. אני פותחת את הדלת וזורקת את תיקי במושב האחורי ומתיישבת במושב ליד הנהג.
"איך היה השיעור הראשון שלך בקרטה ?" אבא שלי שואל ולא מסיט את המבט מהכביש.
"היה סבבה" אני עונה.
"זהו זה מה שאני מקבל 'סבבה' חשבתי שאת תאהבי את זה"
"זה לא שאני לא אוהבת את זה פשוט" אני נאנחת וממשיכה "אני הכי גרוע שם" אבא שלי מפנה את הרכב בצד ועוצר את האוטו.
"ילדה של, תסתכלי עליי" אני מביטה בו. "אף אחד לא התחיל בפסגה. את לא גרוע, את צריכה לעבוד קשה, ולעלות על הפסגה כך את תצליחי" אני מהנהנת ומחבקת את אבא.
"טוב צריך לזוז. אמא שלך הזמינה את החברה הכי טובה שלה והבן שלה בא איתה, אולי אתם תשחקו"
"טוב אבא"
הוא התניע את האוטו והשתלב עם התנועה. אני מסתכלת מבעד לחלון ורואה איך הרכבים נוסעים ושהעצים זזים אחורה. תמיד אהבתי לנסוע. זה הרגיעה אותי פשוט להסתכל מהחלון.
הגענו לבית שלנו ורצתי למדרגות. "קאסיאס" שמעתי את הקול של אמא שלי וגלגלתי עיניים. אני לא אוהבת את השם המלא שלי. "כן אמא" סובבתי את ראשי אליה. "בואי אני רוצה שתכירי את החברה שלי מהתיכון ואת הבן שלה שהוא בגילך"
"אני חייבת ?" שאלתי "כן" היא קבע ונאנחתי. הלכתי באיטיות אליה, מנסה למשוך את הזמן כמה שאני יכולה. ראיתי ילד שנראה בגילי יותר גבוהה ממני ועם שיער בלונדיני שמגולח בצדדים ועניים כחולות כקרח "לכו לשחק בחצר" היא ליטפה לי את הגב. אני הלכתי בלית ברירה."קוראים לך קאסיאס ? איזה מין שם זה ?"
"למה השם שלך יותר טוב ?"
"קוראים לי איאן"
"איזה מין שם זה איאן"
"יותר טוב מקימברלי"
"זה קאסי בשבילך"
"למה את לא אוהבת את השם קאסיאס אה ?" הוא התגרה בי ולפני שהצלחתי לעצור את הפתיל הקצר שלי נתתי לו אגרוף ישר לשפתיים שלו. הוא שפשף את שפתיו וככה התחלנו לריב. הרגשתי שתי ידיים מחזיקות בי וראיתי שזה אמא שלי. אני כבר יודעת שהיא תעשה לי אחר כך שיחת נזיפה. "קאסיאס מה קורה לך ?" אימי נזפה בי והשפלתי את מבטי ואז נעצתי את עיניי על איאן שאימו גם החזיקה אותו. "סליחה, היא לא כזאת אלימה"
"אני יודעת, אני מכירה אותו מאז שהיא הייתה תינוקת" אימו של איאן אמרה.
"תתנצלי" אימי פקדה אליי
YOU ARE READING
Loving my childhood friend
Romanceהוא החבר הכי טוב שלי, טוב היה בגיל שבעה הכרתי אותו בגיל שתים עשרה התאהבתי בו בגיל חמש עשרה נהיינו זוג ובגיל שש עשרה הוא עזב וכשראיתי אותו אחרי שלוש שנים, לא שנאתי אותו ככה בחיים