Okuyun hadi !!!
__
Wesker, Chris'i itti Chris çok yorğundu, kendini iyi hisetmiyordu her an bayılabilirdi .Wesker silahını çıkardı chrise yaklaştı işini bitirecekti. Chris Weskerle savaşmak istemiyordu ama ölmekte istemiyordu Wesker'in eline atıldı sonunda wesker silahı ateşledi ve chrisin sol bacağına geldi , wesker arkasını döndü gidiyordu.
Bu savaş birkaç saat öncesine dayanıyordu Chris Weskere onu sevdigini söyledigi zaman wesker deliye dönmüş onu omzundan vurmuştu ve savaş başlamıştı.
Wesker ilerlerken dönüp Chrise baktı o korkuyordu ama onu öldürmek istemiyordu Chris 3 kurşun yemiş ama silah bile çükarmamıştı , wesker dayanamadı cebinden bandaj çıkarıp en kötü oldugu yer olanan bacağına sardı sonrada onu omzuna alıp ilerledi.
Chris'in bilinci yerindeydi kolarını wesysine sardı umarım yeniden onu öldürmeye kalkmazdı ama onun yanıdaydı öldürsede olurdu.
Wesker ,Chrisi bu hale getirdigi için içten içe üzülsede ciddi halinden ödün vermeden ilerledi.
___
Chris hastaneye gitmiş kurşunlar çıkarılmış yaraları sarılmış eve gidecekti muhtemelen wesker çoktan gitmişti Chris yavaşça kapıya ilerledi kapıdan geçti arabasıyla kapıda bekleyen weskerı gördü çok tatlıydı gözlükleri yoktu ve lacivert bir ceket giymişti, onun için gelmişti.
Belkide bir şansı olabilirdi ?
_
___
Yorum 🦄
Vate 😘
WESKER ?
CHRİS ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chris X Wesker ( Resident Evil )
Teen FictionWesker x Chris TAMAMLANDI 10 BÖLÜM B x B Kısahikaye Azcık texting Okuyun bee