-2-

142 11 10
                                    


Okuyun gitsin

____

O gün Wesker Chrisi evine bıraktıktan sonra gitmişti , birdaha konuşmamışlardı ve Wesker içtdn içe yaptıgı bu davranıştan utanıyordu ama tabikide dışarıya yansıtmıyordu.

Araya koca bir cumartesi , pazar girdi bu sırada Wesker evinde sıradan geçirdi ve ara ara Chrisi düşündü,
Chris ise tüm hafta sonu etrafa mutluluk saçtı tek sebebi Wesker 'in onu eve bırakmasıydı ve pes etmeyecekti bu konuda jille konuşup kavga etsede sorunsuzdu mutluydu.

Chris pazartesi geldigine çok sevinmiştu mutlu bir şekilde işte gitti Wesker odasündaydı Chris kahve aldı ve ona arkadan sarılıp kulagına fısıldadı " özledim seni "

Wesker elindeki kagıtları yere düşürdü sonra Chrisin elinden tuttu ve ters çevurdi " sana bu odaya girme hakkını kim verdi " çok yüksek sesle söylemişti Chris pes etmedi  umursamadan sarıldı Wesker onu itti " gitsene " diye sakince söyledi Chris g...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Wesker elindeki kagıtları yere düşürdü sonra Chrisin elinden tuttu ve ters çevurdi " sana bu odaya girme hakkını kim verdi " çok yüksek sesle söylemişti Chris pes etmedi  umursamadan sarıldı Wesker onu itti " gitsene " diye sakince söyledi Chris gitti .

Weskef arkasından baktı olanları düşündü heycanlandı sonra telefon çaldı arayan şirketin sahibiydi
" alo "  wesker derin bir iç çekti " evet ? "Arkadan sesler geldi " wesker ben gidecem bir sureligine büyük şirkete bakacaksın " büyük şehir çok uzaktı başka bir sehirdeydi " ne zamana kadar ? "  adam 1 ay dedi Wesker gitmek istemiyordu ama elinden gelen yoktu.

Chris masasına gitmiş evrak işlerini haletmiş 4 kahve bitirmiş kalemleriyle ugraşıyordu.

Wesker masasındaki 13 kalemini ve evraklarını topladı. Şimdi sira çalışanlara gelmişti bir an Chrisin tepkisini düşündü üzüle bilirdi bir an onu üzgün hayal etti sonra"  aman  banane " dedi kendi kendine.

Ortak toplanma alanına çagrılmıştı herkes Chris merak etti nolacagını herkes toplandı Wesker konuşmaya başladı.

" Ben büyük şirkerin başına geçecegim. Herkes işine devam edecek yeni görevli kişi gelecek "

Chris dönup kalmıştı gidecekti ? Hi ?

Wesker ve Chris göz göze geldi Wesker ne kadar üzüldügünü anlamıştı ama boşverdi ve gitti .

Chris bişeyler bulmalıydı böyle bitemezdi !!!

____


Üzüldüm chrise

Bunları yazarken ben

Neyse

Vate

Yorum

__

Wesy ?

Chrismoris ?

Jill ?

__

Size bir soru en sevdiginiz renk ???




:3
:3
:3
:3

Chris X Wesker ( Resident Evil )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin