Шинэ анги

133 7 0
                                    

Сайн байцгаана уу ? Намайг Лалиса гэдэг,Лиса гэж болно.Би энэ шинэ сурргуульд орж байгаа юм л даа .Манай ээж аав 2 Тайландад байдаг.Тэгээд би ганцаараа үлдсэн л дээ.Би энд нэг айлын дээврийн өрөө түрээслэж байгаа ,ээж аавыг ирэхээр бид шинэ байшн авах байх .

Ангиа олох гэж нилээд төөрлөө шүү.Түрүүлж ирлээ гэж бодоод ортол нэг хүүхэд багшийн ширээг янзалж байв.Би юм бодолгүй очоод мэндэллээ.

Лиса:Намайг Лалиса гэдэг ,Лиса гэж болно.

Нөгөө хүү:Намайг Ким Тёхан гэдэг.Би энэ ангийн дарга л даа.3-2 ангид тавтай морил.

Лиса:Чи ангийн дарга гэж үү?

Тёхан:Тийм ээ ,яасан?

Хаалгаар хэдэн хүүхэд орж ирээд Тёханы өмнө очоод :

-Өглөөний мэнд ангийн даргаа гэж эелдгээр мэндлэхэд л би сая ойлголоо.Цаг өнгөрөх тусам хүүхдүүд ихэсч удалгүй багш орж ирэн  намайг дуудаж ирээд "Манай ангид шинэ хүүхэд шилжиж ирсэн,өөрийгөө танилцуулаарай" гэв.Би" Намайг Лалиса гэдэг ,Лиса гэж дуудаж болно " гээд суудалдаа очтол багш " Лиса чи наанаа ганцаараа суугаад яах вэ? энд Тёхан ганцаараа суудаг,чи цуг суугаарай гэв".Би ч толгой дохин цүнхээ аван түүн рүү очиж цуг суув.Миний урд Жэнни гэдэг охин сууж байв.Надад өөрийгөө танилцуулан мөн Парк Чаёон,Ким Жисүү гэдэг хүүхдүүдийг танилцууллаа.Тэд их нөхөрсөг санагдлаа шүү.

Орой хичээл тараад нөгөө түрээслэсэн айл руугаа очлоо.Өөр хаана очих билээ .Тэднийх их найрсаг хүмүүс байдаг .Тэднийж орж мэнд мэдчихээд дээшээ гарлаа.Их цэвэрхэн шүү.Би энд 3 сар амьдарна гэхээр гоё байна шүү. "За за хоолоо хийж идье "гэж бодоод гал тогоо руугаа ортол ширээн дээр захиатай цуг хоол байв .Энэ хоолыг өнөөх эгч хийсэн байв.Хоол идэнгээ би бодлоо."Ер нь ямар ангийн дарга байхаараа тийм царайлаг байдаг байна аа ,эгдүүтэй ч юм шиг "гэж бодон хоолоо идлээ .Оройхон даалгавраа хийчихээд шууд л унтна гэж бодож байсан ч ангийн дарга л бодогдоод байв.

Маргааш нь ахиад л эрт очих гэтэл өөр танилцаагүй 6 залуу бас Тёхан байв. Тэд нэгээрээ өөрсдийгөө танилцууллаа. Намайг Ким НАМЖҮҮН ,Намайг Ким Сеокжин,намайг Парк Жимин ,намайг Мин Юнги ,намайг Жун Хусог гэдэг,намайг Жонгүг гэдэг .Би ч энэ олон нэрийг арай гэж тогтоов.

Удалгүй өчигдрийн 3 охин намайг цуг бүжгийн клубд нэгдэхийг гуйлаа

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Удалгүй өчигдрийн 3 охин намайг цуг бүжгийн клубд нэгдэхийг гуйлаа.Би ч зөвшөөрөв.

Би ч зөвшөөрөв

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Царайлаг ангийн дарга ( Bangtan story )Where stories live. Discover now