Нээрээ гэж үү ?

52 5 2
                                    

Би "Чи үнэхээр надад сайн юм уу?"гэхэд Тёхан над руу юу ч болоогүй юм шиг инээчихээд "Цуг явах юм уу үгүй юм уу? "гэхэд нь би "Таныг хариулвал хэлье даа" гээд гүйчихлээ.Гэтэл замд Жисүү тэр хэд явж байв.Би юу болсноо хэлж орхилоо .Тэгтэл Жисүү бодлогоширсон шинжтэй тийм юм шиг байна .Өөр хувилбар гэвэл тэр зүгээр л сайн найзууд хүссэн байх л даа . Энэ 2 хувилбараас өөр сонголтгүй .*Хөөх ,Жисүү ухаантай юм аа* "За ,яахав даа Чаёон Жэнни 2 минь ххэ" 

Жэнни:Лиса чи юу гэж бодож байна?

Чаёон:Би л лав сайн болсон гэж бодож байна .

Лиса: Яагаад?

Чаёон:Яг үнэндээ би Жиминд сайн .

Лиса тэр 3: Хөөх,

Жисүү:Тэр ч хөөрхөн л дөө ,

Жэнни:Жисүү битгий ингэж ярь л даа.Чаёоны нүднээс гал гарч байна .Ххэ

Чаёон:Зза битгий хүнд хэлээрэй.Лисаг л авч үзье .Чи өөрөө сайн ажиг л даа.

*ХИЧЭЭЛИЙН ДАРАА*

Би гэр лүүгээ зөөлөн алхаад яваад ортол Ким ах,эгч 2 явчихсан байв.Өө нээрээ тийм шүү дээ тэд өнөдөр Хятад явна гэж байсан.

Зза оръё гэж байтал Тёхан гэв гэнэт гарнаас барьж аваад нэг тийшээ гүйв ."Хүүе ээ ,Тёхан тавиачээ"гэж хэд хэдэн удаа хэлсэн болов ч болсонгүй.Тэр голын энд авиад ирлээ.Би ихэд гайхсан шүү.Тэгсэн намайг тэвэрч аваад "Тиймээ ,би чамд сайн " гэж хэлээд одоо цуг дугуйгаар явах уу ? гэхэд нь би "Надад бодох хугацаа өгч бологүй гэж үү ?" гээд хэлэв.Тэр ч тэг дээ тэг,маргааш хичээлийн дараа сургуулийн арын цэцэрлэгт хүлээж байя.Тэгж хэлэх мөчид л би шийдвэрээ гаргасан юм.

Царайлаг ангийн дарга ( Bangtan story )Where stories live. Discover now