Birinci Bölüm

10 2 1
                                    

"Şimdi hızlıca duvara koşacaksın, tamam mı?" dedi annem.

"Yapabilirsin, Katie," dedi babam ve sırtımı sıvazladı. Derin bir nefes aldım ve hızlı bir şekilde koşup duvardan geçtim. Neredeyse dilimi yutacaktım. Karşımda kocaman Hogwarts Express treni duruyordu.

"Hey," dedi arkamdan siyah saçlı bir kız. "Merhaba."

Gülümsedim. "Merhaba."

"Ben Bertha Boardman," dedi ve elini uzattı.

"Ben de Katherine Birdwhistle," dedim ve elini sıktım. "Memnun oldum," dedik aynı anda.

Kıkırdadı. "Hadi, gel. Trene binelim ve çikolata kurbağa yiyelim!"

Annemlerle vedalaştım ve Bertha ile trene bindim.

"Gençler tanıştırayım," dedi Bertha. "Bu Katherine Birdwhistle."

Ayağa sarı saçlı mavi gözlü bir çocuk kalktı ve reverans yaptı. "Memnun oldum, mademoiselle. Ben Gideon Armadill."

Gülümsedim. "Memnun oldum, Monsieur Armadill."

Olduğumuz yerdeki herkesle tanıştıktan sonra Bertha'nın yanına oturdum.

"Safkansın ha," dedi kapıdan kızıl saçlı kız. "Bence melezlerle ve bulanıklarla fazla takılma, Safkan."

"Geri bas, Daphne," dedi Gideon.

"Kes sesini, Fransız sünepesi. Ben Daphne Staghart," dedi Daphne ve elini uzattı.

Uzattığı ele dik dik baktım. "Kendi arkadaşlarımı kendim seçebilirim, sağ ol."

Daphne kızardı ve ardından da çekip gitti.

"Vay be," dedi Gideon. "Bunu nasıl başardın?"

"Neyi?"

"Şimdiye kadar bu kızı laflarıyla ezen olmamıştı, Katherine," dedi Bertha. "O hep ezen olmuştu."

"Çok saçma," dedim. "İstediğinizi söylesenize."

"Bay Staghart, dünyanın en güçlü ve en sözü geçen büyücülerinden."

"Annem de öyle," dedim.

Bertha biraz ezilip büzüldü.

"Ne oldu," dedim. "İyi misin, Berthy?"

"Ben bulanığım."

"Ne," dedim.

"Muggle doğumlu demek," dedi Gideon.

Bertha ağlamaya başladı.

"Kan durumun seni korkak ya da değersiz yapmaz, Bertha. Sen bizim arkadaşımızsın." Ve ona sarıldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AlpenglowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin