i.

132 21 67
                                    

― császtok bogarásztok! hogy vagyunk így reggel? készen álltok az idei tanév első napjára? ― ordított bele az iskolai rádió mikrofonjába guanheng, ismertebb nevén HENDERY. sulirádiósként egész nap az ő hangját lehet hallani mindegyik, elromlófélben lévő hangszóróból. szeretik őt a diákok hiszen nagy arc a gyerek meg jó zenéket is szolgáltat ha az kell a népnek, viszont néha már elég idegesítő tud lenni mikor még ebéd szünetben is arról magyaráz, hogy a kólás autómata éppen benyelte a pénzét.

― szerinted, hogy lennének? semmi életkedvük nincsen, hogy be kellett jönniük. legalábbis nekem nincs. ― csendült fel egy másik hang HENDERY-é mellett. ― menj innen. átveszem a terepet!

éles sípolások és recsegések jöttek ki egyenesen a hangfalból amitől minden egyes diáknak kedve lett volna leütni a készülékeket a helyükről, de ehelyett inkább csak mindenüket eldobva próbálták befogni tenyerükkel a fülüket hátha nem lesz annyira süketítő.

― eheh elnézést egy kis technikai ok lépett fel, mert kedves rádiósotok nem hajlandó ideengedni. ― halkult el végre minden zaj és mostmár csak egy fiú beszédét lehetett észlelni. ― egyébként kövessetek be instagramon, a nevem alsóvonal xiao pont herceg alsóvonal.

XIAOJUN mostmár elegem van! ne az én adásomban prómózd be magad! add vissza a helyem. ― a tanulóknak, sőt már a tanároknak sem kottyant meg az ilyen fajta reggeli vita hiszen ez mindennapos volt az elmúlt pár évben is. XIAOJUN ilyenkor mindig a másik fiú körül legyeskedett hátha bekerülhet ő is a "business-be". már amikor éppen nem az udvaron gyakorol új gördeszka trükköket.

a srác neve szerepel az értelmező kéziszótárban az extrém kifejezés mellett. konkrétan minden egyes baromságban benne van. ha azt kérik tőle, hogy tetováltassa a karjára ahogy beyoncé a wc-n ül, ő még jay-z-t is mellé kéri.

mondhatni eléggé egy szociális pillangó, szinte mindenkivel jóban van. tekintve, hogy ő nem jár kosarazni se focizni mégis jóban van a csapattagokkal, de ha úgy tartja kedve még a kockákkal is lepacsizik hiszen elvan ő is a lol-lal.

― fú mi ez a büdös? azt ne mondd, hogy azzal próbálod visszaszerezni a helyed, hogy idefingasz! ― XIAOJUN-nak erre kijelentésére az iskola folyosói nevetéstől voltak hangosak és a tanulók többsége minél előbb ki akarta posztolni, hogy rádiósuk kieresztette a gőzt már első nap.

― mondj még egy ilyen hazugságot és a nyelved légypapírba nyomom!
― hallatszott HENDERY hangján, hogy eléggé felidegesítette őt a másik.

nos igen, így telik egy átlagos nap kezdete a szöuli joongdong középiskolában.

a termek előtt emberek tömege, akár egy hangyaboly rohangáltak vagy éppen próbáltak kipakolni, már amikor egy nekik nem csapódó kar ki nem lökte a tanfelszereléseiket a kezükből.

HANEUL is éppen fizika füzeteit szedegette ki táskájából, hogy végre az ne legyen már olyan nehéz, mikor egy kéz becsukta előtte, kék szekrényének ajtaját majdnem az ő fejét is odazárva.

― hékás! ha nem zavarna én még ragaszkodok a nyakamon pihenő fejemhez! ― fordult oda az illetőhöz kissé ingerülten, ám amikor meglátta, hogy a kettővel alatta lévő évfolyamba járó barátnője az, egyből lecsillapodott. ― KWANGHAE tudod, hogy kedvellek, de legközelebb ne ilyen módszerrel üdvözölj, köszönöm.

lee mintha meg sem hallotta volna azt ami az előbb elhangzott, kezdett is bele a saját mondandójába.

a lány alapjáraton nem egy beszédes ember, viszont mikor olyanokkal van körülvéve akikkel jobb kapcsolatot ápol, igenis elég sokat kinyitja a száját.

LOVE POTION ↻ nct apply fic.Место, где живут истории. Откройте их для себя