🎵👅ტყუილი👅🎵

102 13 4
                                    

ავტორის P.O.V

გაკვეთილები დამთავრდა. მისო უკვე მიიჩქაროდა იმ ადგილისკენ, სადაც მისი ონლაინ შეყვარებულის სახეს პირველად ნახავდა. ძალიან გახარებული და აცუნდუკებული იყო. ვარდისფერი კაბა ეცვა მაღალქუსლიანი ვარდისფერი ფეხსაცმელი და საყვარელი სუნამოც.

გამივიდა ოთახიდან. და ზყსტად მაგ დროს კალიდორში ჰონჯუს ერთ-ერთი "ძმაკაცი" მოსეირნობდა. დაინახა თუარა მისო დამპლურად ჩაიცინა,წამოეწია და ააკრა კედელზე.

🕹-გამარჯობა პატარავ

უახლოვდებოდა გოგო. ის ის იყო უნდა ეკოცნა. მისო მას ვერ იშორებდა. ეშინოდა არ უნდოდა მაგრამ გოგონა ზედმეტად მაღალი და ძლიერი იყო.

🍑-გ-გთხოვ ა...არა

ენა ებმებოდა მისოს. მაგრამ გოგო არ ჩერდებოდა...როცა

👻-ხელი გაუშვი!ვერ გაიგე რა თქვა?

შესახვევში ჰონჯუ შემოვიდა. შავი შარვლით,შავი გრძელი მაისურით და მარჯვენა ხელზე ბენდენით.ხელები ჯიბეებში ჩაეწყო და ნელა მოაბიჯებდა.

🕹-შენ ვინ ჯანდაბა ხარ რო-

გოგო თავიდან ჰონჯუს ვერ ხედავსა მაგრამ როგორც კი შემობრუნდა და დაინახა ეგრევე გაჩუმდა.

🕹-მაპატიე ძმაო არ მინდოდა მართლა არ ვიცოდი თუ შენი იყო

ჰონჯუმ ჩაუკურთხა

👻-დაახვიე!

გოგონამ ბოდიში კიდევ მოუხადა და აორთქლდა.

🍑-მ...მადლობა

თქვა მისომ და ის ის იყო უნდა წასულოყო რომ ჰონჯუმ ხელი სტაცა და კედელზე ააკრა. ცოტა ხანი სახეში უყურა. მისო დაიბნა და ვეღარაფერი თქვა. მაგრამ მერე გაუშვა და თავის ოთახში შევიდა.

მისო დაბნეული მოშორდა ადგილს და გაემართა გასასვლელისკენ. მგონი დააგვიანა კიდეც. მაგრამ როგორც კი გასასვლელიდან გავიდა მანქანა გაჩერდა მის წინ. ისევ ის შავი ლამბურჯინი. ფანჯარა ნელა დაიძრა დაბლა. და როცა ბოლომდე გამოაჩინა შიგნით მდგომი ჰონჯუ გაჩერდა.

👻-სად მიდიხარ?
🍑-შეყვარებული უნდა ვნახო
👻-წამომყევი
🍑-არა მაგის დრო არ მაქვს
👻-ჩაჯექი თქო მალე

მისოს P.O.V

რა გავაკეთო?ღმერთო რა ვქნა?ჩავჯდე? მაშინ ჩემ შეყვარებულს ვეღარ ვნახავ! მაგრამ მე მასთან ერთად ყოფნა მინდა. მა ჰონჯუ მინდა. და ის როგორც იქნა დაინტერესდა...რა ვქნა რა? იფიქრე მისო.

👻- მალე მეორედ აღარ გავიმეორებ

ჯანდაბა...რატომ აქვს ასეთი დომინანტური ტონი? აუუუ რა ვქნა...რათქმაუნდა...ჰონჯუ უფრო მიყვარს ვითომ? კი ის მიყვარს. სწორი გადაწყვეტილებაა ალბათ. და არ მაინტერესებს უკვე რა მოხდება მე ჰონჯუსთან მინდა.

ავტორის P.O.V

მისო მანქანაში ჩაჯდა. ჰონჯუმ ის ერთ პატარა ხის სახლში მიიყვანა. ააკრა კედელზე და კოცნა დაუწყო.

👻-შენ ამბობდი რომ შეყვარებული გყავდა
🍑-კიიიჰ მყავს
👻-და მაინც მე გამომყევი
🍑-მმ ჰო

ჰონჯუმ ჩაიცინა და კოცნა გაწყვიტა.

👻-შეყვარებულზე არ ფიქრობ?
🍑-ეს შენ რაში გაინტერესებს?
👻-პატარა ძუკნა ხარ. ოღონდ გამეჟიმე და შეყვარებულიც გადააგდე. კარგად იყავი.

ჰონჯუმ სახლი დატოვა და მასში მისოც. მისომ საათს დახედა. უკვე დრო გადაცილებული იყო და თან კარგად. არ იცოდა რა ექნა ტირილი დიაწყო და ასე ავიდა სახლში. მთელი ღამე ტიროდა. ჰონჯუს კი მეორე ოთახში მისი ტირილი მშვენივრად ესმოდა.
და თავისი საქციელით კმაყოფილი იღიმოდა.

🍑School Love🍑Where stories live. Discover now