Penyertaan masih dibuka bagi anugerah istimewa sila rujuk di bahagian borang bagi penyertaan ANUGERAH ISTIMEWA
Penyertaan hanya bagi genre ROMANCE dan SHORT STORY sahaja.
Penyertaan dibenarkan untuk semua karya di wattpad. Yang mendaftar masuk anugerah elektif juga dibenarkan menyertai anugerah istimewa ini. Tiada had buku bagi penyertaan ini. Tunggu apa lagi?
Jom serlahkan bakat anda!
Anugerah Istimewa akan ditutup pada 14 OGOS ini. 15 OGOS kami akan mulakan penilaian semula. 10 pemenang bakal memenangi dalam anugerah istimewa. Jangan tunggu lama-lama, cepat mendaftar!-Shortlist anugerah elektif akan dikeluarkan pada hari ini.
Debaran menanti anda!
Pihak kami menyusun sepuluh jari kerana tidak mengikut aturan tarikh yang kami tetapkan sebelum ini. Admin pihak kami majoriti tidak mempunyai masa untuk komen buku anda dalam account mereka. Tetapi, jangan risau, saya admin yang masih tanam anggur dan mempunyai lebih kurang banyak juga masa tetapi maafkan juga kerana menjadi silent reader bagi buku buku anda, ye?
Minggu ni saya iaitu Anis yang akan handle account ini. Apa-apa pertanyaan boleh lanjutkan terus di pm.
Penyertaan bagi anugerah istimewa sangat dialu-alukan dan juga Short List akan saya dedahkan sebentar sahaja lagi.
Selamat menyambut hari raya aidiladha.
YOU ARE READING
EXANDER AWARD 2019 (CLOSE)
Non-FictionMembuka peluang kepada penulis-penulis berkarya di wattpad, jom sertai! #ExanderAward #ExanderAward2019 Closed