Sessizliği düşünün, Saatin "çık çık" sesi ona eşlik eden nefes alıp verme sesleriniz soğuğun ayazında terlemeniz ve burnunuza iğrenç gelen ter kokusu evet ben madde bağımlısıyım bu hikayeyi sadece ben yazarım
"Bir kız vardı, varlığından emin değilim, evet evet vardı sanırım vardi yani deliriyorummu yoksa yine bu mal diğerlerine göre biraz daha iyiymiş sanki, yıllardır boya yüzü görmemiş duvar niye öyle baktın ki? evet anladım dertleşmek istiyorsun en yakın dostum sensin biliyormusun, gerçi şey başka dostumda yok ama zaten ne önemi var ki? Duvar sana birşey sorabilirmiyim? Annem güzelmiydi ben onu çok küçükken görmüştüm de nasıl biriydi sana iyi davranırmıydı? Alınma ama o varkende bu kadar pismiydin? param yok duvar param olsaydı seni tertemiz yapardım yeni bir boya çekerdim tertemiz en beyazından param olsaydı yeni kıyafetler alırdım kendime saçlarımıda kestirirdim böyle fiyakalı bir saç modeli bir de üstü açık araba alırdım çok pahalı gözlükler varmış onlardan da gözüme taktımmı işlem tamamdır. Hahaha ne güzel hayallerim var ya bir dilim kuru ekmek için akşama kadar ayakkabı boyuyoruz. Halimize şükretmek lazım be duvar eksik olsun kuş sütüde masamızdan ne olur sanki birşey kaybetmeyiz ya kaybedermiyiz? sana diyorum duvar konuşsana nasihat versene bana babam gibi neden sadece dinliyorsun duvar konuş Neden konuşmuyorsun duvar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVAR
Teen FictionKuru ekmeğe talim olmak, 10 gram maddeyle mutlu olmak, dertleştiğin bir duvar, masmavi gözlerini mosmor göz altlarıyla süsleyen genç mesele şükretmek!