Începuturi

184 12 3
                                    

Vara. În sfârșit vacanță. Acea perioadă din an când crezi că ești cu totul liber, dar nu e chiar așa...

Cristian, un băiat de 16 ani, se plimbă cu bicicleta prin oraș. Are o pereche de căști Beats cu care ascultă muzică. Face colțul și se oprește în fața unei case. Se uită prin gard și vede o mașină gri. Schimbă melodia de pe telefon și pleacă.

Sofia, o femeie de 38 de ani, pune hainele afară pe o sârmă. Este mama lui Cristian.

Acesta intră cu bicicleta în curte și o sprijină de perete. Incearcă să intre în casă dar îl vede Sofia.

Sofia: Unde ai fost?

Cristian o ignoră pe Sofia.

Sofia (scoțându-i căștile din urechi, aproape distrugându-le): Te-am întrebat ceva!

Cristian: Ce e?

Sofia: Unde ai fost?!

Cristian: Până la Billy. Mi-a dat niște artificii pentru ziua mea. Apoi ne-am jucat... Doar atât.

Sofia: Bunica ta te-a așteptat toată ziua și tu ai fost la Billy? Jucându-te cu huliganul ăla? Din cauza ta, bunica a trebuit să plătească un bețiv să o ducă acasă.

Cristian: De ce nu ai ajutat-o tu cu bagajele?

Sofia: Nu sunt bărbat.

Cristian: Huh. Nici eu.

Sofia: Lasă prostiile! Știi și tu ce responsabilitate mare e. Toată lumea face câte ceva iar tu ești singurul care stă degeaba. Du-te în casă să nu te văd.

Cristian pleacă. Merge sus în dormitorul lui. Acolo îl găsește pe vărul său, Gabriel, de 12 ani.

Gabriel: Ai adus?

Cristian scoate un plic din buzunar.

Cristian: Da. E destul pentru azi. El unde e?

Gabriel: E afară. Joacă tenis cu Cosmin.

Cristian: Bun. Și unde mergem?

Gabriel: Hai în camera de jos. Pe-acolo nu trece mai nimeni.

Cristian: OK.

Cei doi pleacă repede până jos.

...

Cristian: Cum arăt?

Gabriel: Cred că arăți bine. Eu mă simt foarte ciudat.

Cristian și Gabriel se uită în oglindă. Amândoi aveau nasurile roșii.

De-odată se deschide ușa de la intrare. Sunt Andrei (fratele mai mic al lui Cristian), Cosmin (un vecin) si Sofia. Sofia a rămas afară, intrând doar Andrei și Cosmin. Cristian și Gabriel se duc repede sus, fără să fie văzuți de cei doi puști.

DependentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum