aids

1.3K 153 191
                                    

"İzlemen gerçekleri öğrenmeni sağlayacak Lee Minho, ama emin ol izlediğine pişman olacaksın."

"Korkutuyorsunuz beni. Korkuyorum."

"Jisung'un doktoruydum ama Jisung'la tedavi sürecinde yakınlaştık ve doktor-hasta ilişkisini geçtik. Yani bu... yanlış anlama. İyi arkadaş olduk demeye çalışıyorum."

"Sorun değil. Biliyorsunuzdur o zaman. Jisung ile ayrıldık biz. Anlatmıştır size. O beni aldattı."

"Sadece videoyu izle. Ben başka bir şey demeyeceğim."

Doktor Kim Woojin...
Ünlü doktor Kim Woojin.
Koltuğundan kalktı ve eliyle Minho'ya oturması için koltuğunu gösterdi.

Minho titrek ayaklarıyla endişesini belli etmemeye çalışarak -çok belli oluyor- oturdu koltuğa.

Woojin açık olan laptopa CD'yi yerleştirdi.

Videoyu başlatmadan önce "Ben çıkıyorum Lee Minho, iyi seyirler." dedi.

Videoyu başlatıp hızlı adımlarla kapıya yöneldi.

Kapı kapanma sesi ile Han Jisung'un videolu konuşmasının başlaması bir oldu.

_

Başladı mı?

Evet.

*Kocaman nefes aldı Han Jisung*

Merhaba Lee Minho.

Ben Han Jisung.

19 yaşında daha reşit olmadan ölecek Han Jisung.

Okulda zengin züppe, kimseye yüz vermeyen çocuk olarak bilinen Han Jisung.

Lee Minho'yu aldattı sanılan Han Jisung.

Ve AIDS hastalığına yakalanan Han Jisung.

Sana ilk AIDS hastalığını kısaca açıklayacağım.

AIDS, HIV virüsüne kapılan her insanda görülmese bile çoğu insanın ölümüne sebep olan tedavisiz bir hastalık.

HIV virüsü sebebiyle vücudun bağışıklık sistemi çöküyor.

Bundan korunmanın yolları arasında ise ne var biliyor musun?

Cinsel ilişkiye girmemek.

Cinsel ilişkiye korunma yolları olmadan girilirse bu hastalığın olma oranı artar ve...

Bizim seninle ilk cinsel ilişkiye girdiğimiz günü hatırlıyor musun?

Tabiki bu videoda o günü anlatmayacağım, senin aklında canlanıyordur.

Korunmadık.

O günden iki gün sonra ise mide bulantısı, kusma, dinmeyen ateş, halsizlik, nefes darlığı başladı.

Hızlıca kilo kaybetmeye başladım.

Endişelenirsin diye sana haber vermek istemedim.
İki ilaç alırım hepsi geçer dedim.

Biliyorsun, babam varlıklı birisi. Bu yüzden ünlü doktorlara gitmekten kaçınmadım.

Genç yaşına rağmen ünlenen, ismini iyi şekilde duyuran Kim Woojin'e gittim.

Ona gidersem daha çabuk kurtulurum sorunum neyse diye düşündüm.

Doktora gittiğimde ise Woojin bana AIDS isminde bir hastalığım olduğunu ve yaklaşık bir yıl içinde ölümüme sebep olabileceğini söyledi.

Hastalığı biraz anlattıktan sonra buna senin sebep olduğunu düşündüm.

Seninle ilgili olmayadabilir çünkü anne karnındayken de bulaşabilirmiş bu virüs.

Madem bir yılın sonunda ölmek var. Bir yılın sonuna yaklaşınca tüm arkadaşlarımla konuşmayı kestim.

Changbin, Felix ve Seungmin'e ağır laflar söyleyerek onların benden soğumasını sağladım.

Eminim cenazeme bile gelmezler.

Chan Hyung'un kuzeni Hyunjin.

Chan Hyung'dan bizim el ele fotoğraflarımızı çekmesini istedim.

Hyunjin ile Chan Hyung ilk başta istemeseler bile Chan Hyung doktor Woojin'e abayı yakınca biraz Woojin'i kullanarak onları ikna ettim.

Ardından sana o fotoğrafları gönderdik ve... inandın.

Sorgulamadan ayrılma kararı alman ve bana güvenmemen beni kırsa bile sonuçta amacım ayrılmaktı.

Film gibi...

Sırf kimse bana bağlanmasın diye herkese soğuk davrandım, herkesi geçiştirdim.

Kimsenin beni zengin züppe olarak bilmesini istemezdim. Ama bir önemi yok. Sonuçta öleceğim.

Ailem ile de aram pek iyi değildi. Onlara da öleceğimi söylemedim.

Ölmeme az kalmışken okula gitmem de çok saçmaydı... O konulara girmeyeceğim bile.

Her sabah çektim acımı, akşam gidip Woojin'e anlattım.

Bu videoyu sana götürmeden önce Woojin'in izleyeceğini biliyorum.

Teşekkür ederim Woojin.

Çok iyi bir abi oldun.

Ve videonun sonuna geliyoruz Minho.

Seni halen çok seviyorum.

Yaşattığın kısa, güzel günler için teşekkür ederim.

Kendine iyi bak.

Woojin'e de göz kulak olursan sevinirim. Sorunlarını paylaşabileceğin iyi birisi o.

*Büyük kahkahalar ile el salladı kameraya Jisung*

Kaç dakika oldu?

6.

Tamam, bitir.
Beni çektiğin için teşekkürler Jeongin.

_













ve bitti.

Okuyan herkese teşekkür ederim❤

aids, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin