Kim Taehyung, 26, Gerçek Alfa
Küçüklüğünden beri, varisi olduğu Kim sürüsünün lideri olabilmek için yetiştirilmiş genç bir alfa. Babası öldükten sonra onun statüsünü devralan ve bu konuda gayet de başarılı olan bir kurt. Resmen yönetmek ve güç sahibi olmak için doğmuş.
✧
Jeon Jeongguk, 21, Alfa-Omega
Jeon sürüsü lidersiz kaldığında ablasının yerine geçen Jeongguk. Ve bu gencin toyluğundan ve deneyimsizliğinden yararlanma amacında olup pusuya yatmış sayısız sürü. Jeongguk ise, sadece saf ve eğitilmesi gereken bir çocuk.
✧
Min Yoongi, 28, Alfa
Kim sürüsüne bağlı bir alfa. Lider aile ile eskiye dayanan bir aile dostlukları olduğundan, Kim sürüsünün lideri ile çok yakınlar. Yönetimde de söz sahibi bir pozisyonda ve çoktan mühürlü.
✧
Park Jimin, 25, Gerçek Omega
Nadir görülen gerçek omegalardan biri. Kişiliği de türü kadar nadir ve tek, birçok sahne performansı türü ve sanatta yetenekli. Mensup olduğu Kim sürüsü içinde bilinen bir isim.
✧
Ayın bile aydınlatmadığı bir gecede, Jeon sürüsü saldırıya uğrar ve kendi bölgelerinin yakılıp yıkılmasını izlerler. Yöneyim konseyi aile dostları olan Kim sürüsü ile iletişime geçmeyi önerir.
Jeongguk, Taehyung'a olanları haber verdiğinde Taehyung, sürüyü kendi bölgesinde misafir etmeyi teklif eder. Jeon sürüsünün bölgesinin yeniden yapılandırılmasına yardım eder, geçmişte ailesine yapılan bir iyiliğe böyle karşılık verir. Yalnız, ilerleyen zamanlarda eylemlerinin amacı değişir.
Büyük bir sırrı olan Jeongguk için her şey çok daha zordur. Hem sırrını saklamaya çalışıp hem de sürüsünü hayatta tutmaya çalışır. Omega tarafını saklamak, bir süre sonra başına bela olur.
✧
Bu hikayedeki omegaverse nasıl işler?
Şöyle ki, her bireyde iki ebeveyninden de gelen cinsiyet belirleme kromozomları ile geçer sınıf belirleme genleri. Bu iki genin birleşip bir çift geni oluşturması ile de sınıflar belli olur. Altı sınıf vardır.
Gerçek alfalar, iki ebeveynlerinden de alfa geni almış olan kişilerdir.
Alfalar, bir ebeveyninden alfa geni, bir ebeveyninden beta geni almış olan kişilerdir. Beta geni baskın olmadığından alfa özellikleri gösterirler.
Alfa-Omegalar, bir ebeveyninden alfa geni, bir ebeveynlerinden omega geni almış olan kişilerdir. Nadir bulunurlar, iki gen de baskın olduğundan iki genin özelliğini de gösterirler.
Betalar, iki ebeveyninden de beta geni almış olan kişilerdir. Kurt dürtüleri baskın değildir, spektrumun insan kısmına daha yakındır.
Omegalar, bir ebeveynlerinden omega, bir ebeveyninden beta geni almış olan kişilerdir. Beta geni baskın olmadığından omega özellikleri gösterirler.
Gerçek Omegalar, iki ebeveynlerinden de omega geni almış olan kişilerdir. Nadir bulunurlar, omega özelliklerini tamemen barındırırlar.
✧
Şimdilik bu kadar aşklarım. Hikayenin ana çifti Taekook olsa da yan çift olarak sadece Yoonmin'imiz var. Diğer üyeleri ya da shipleri şimdilik katmayı düşünmüyorum ama bakalım...
Hadi, başladığınız tarihi atın buraya.
Son olarak, iyi okumalar❀
𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐨𝐥𝐟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sapphire moonlight ✧ taekook omegaverse
FanfictionJeon sürüsü saldırıya uğrar ve dost sürüye bir süreliğine misafir olmak zorunda kalırlar. ✧Taekook ❀Yoonmin seme!tae uke!kook a/b/o