"Nasıl olur, çıldıracağım, nasıl olur?!"
Taehyung, yeni açtığı gözlerini odada gezdirmiş ve kapının diğer tarafındaki Seokjin'in bağırışlarını duyunca odağını kapıya vermişti.
"İnan bilmiyorum, onu insan sanıyorduk!"
Bahsettikleri 'insan olmayan' kişinin kim olduğunu bilmiyordu, fakat onun hakkında konuşmadıklarına emindi. Kendisini alakadar eden birşey bulamayınca, hafif doğrulttuğu başını tekrar yastığına bırakmıştı.
Omuzlarına kadar gelen örtü onu terletse de hiçbir müdehale etmeyip, öylece odayı incelemeye devam etmişti.
Büyük ihtimale, kralın yer altı sarayındaydı. Her yer siyah, kırmızı ve yer yer altın sarısıyla dekore edilmişti. Kraliyet işi olduğu çok belliydi.
Burnuna gelen keskin kokuyla irkilmiş ve odaya tekrar göz gezdirmişti. Fakat, hayır. Burnuna gelen keskin köpek kokusunun kaynağı bu odada değildi.
Bedenini yattığı yerde biraz doğrulttuğunda iç çamaşırından gelen hışırtı onu rahatsız etmişti. Böyle birşey taktığını hatırlamıyordu, daha doğrusu ne olduğu bilmiyordu. Tek bildiği bebek bezi ya da sadece reklamlarda gördüğü kadın pedleri olabileceğiydi, fakat bunu takması için hiçbir neden yoktu, o erkekti. Regl olamazdı, ya da bebek gibi altına da kaçırmıyordu.
Boş boş bakan gözlerini tekrar kapatıp uyumaya çalışacaktı ki, odanın kapısı adeta alacaklı gibi çalınmış ve daha izin vermesine fırsat kalmadan açılmıştı.
Kral Seokjin, Yoongi ve yanlarında doktor olduğunu tahmin ettiği bir adam vardı, odanın ortasında dikiliyorlardı.
"Merhaba Taehyung, bugün biraz rahatsızlanmışsın sanırım, seni tedavi etmem lazım, değil mi?"
Doktor sevecen bir şekilde konuşup, yatağına oturduğunda Taehyung hissettiği keskin koku yüzünden kusmak istiyordu. Kimse almıyor muydu bu kokuyu?
"Şikayetlerini anlatır mısın?"
"Sürekli olan birşey değil, bugün ilk defa yaşadım. Kalbim çok hızlı atmaya başladı ve arkamdan birşey geldi. Ben kadın değilim ki, ne bu?"
Doktorun odadaki keskin kokudan bile herşeyi anlaması mümkündü. Sadece yanlış birşey yapmamak adına ayağa kalkmış ve durumu kısacık Seokjin'in kulağına fısıldamıştı. Seokjin ise şokla gözlerini açmış ve alnını karışlamaya başlamıştı.
Nihayetinde doktora onay verdiğinde, doktor tekrar Taehyung'un yanına oturmuş ve açtığına gerek kalmayan çantasını toplayıp, Taehyung'la tatlı tatlı konuşmaya başlamıştı.
"Sen, melezsin, değil mi Taehyung?"
"Evet.."
Taehyung bu adamın neden böyle sorular sorduğunu anlamayıp, Yoongi'ye bakmıştı.
"Peki, ebeveynlerinden, hangisi vampirdi?"
"Babam. Babam vampir, annem insandı."
"Oh, Taehyung. Anlaşılan, durumundan bu zamana kadar haberin yokmuş ve seni korkutmadan açıklamak istiyorum."
Taehyung ise öleceği haberini alacağını düşünüp tedirgin olmuştu bile.
"Taehyung, görünüşe göre, annen insan değilmiş."
Taehyung anlamaz bir şekilde tek kaşını kaldırmış ve doktora dik dik bakmaya başlamıştı. Nereden biliyordu ki annesinin insan olmadığını, saçmalıyordu.
"Sen, insan-vampir melezi değilsin. Sen, kurt adam-vampir melezisin."
Taehyung o an neye şaşıracağını şaşırmıştı. Dünyada üçüncü bir türün oluşundan şimdi haberi oluşuna mı, annesinin yalan söylemesine mi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampire hunter | taejin
VampireKral ise, onun kahkasını duyabilmek için gerekirse tüm dünyayı ayaklarına sermeye hazırdı. vampire+omegaverse