Mi-am deschis ochii cu greu , ma simteam de parca un tir ar fi trecut peste mine .
Stai, ce se întâmplase mai exact? Imi amintesc doar ca eram la ora de științe, apoi a apărut Eva iar acum sunt întinsă pe un pat de spital . Mi-am dus mâna la cap , ma durea foarte tare iar ochiul meu drept imi sangera .
Atunci se deschise usa camerei si o doamnă îmbrăcată în alb cu părul blond intra grăbită , venind spre mine.
- Bună scumpete , te-ai trezit? Cum te simti ?
Am incercat sa formulez o propoziție coerenta in capul meu pentru a-i explica exact ce ma durea
- Bine . Am raspuns eu in cele din urma
- Nu trebuie sa spui nimic acum , doar odihneste-te . Bine?
- Da .
Doar atat eram in stare sa spun .
Doamna blonda se pregătea să iasă din nou din camera cand mi-am dat seama ca nu stiam unde sunt sau ce se întâmplase.
- Stati!!!
- Da Robin , esti bine?
- Ce s-a întâmplat, unde sunt ?
- Nu am timp sa iti explic acum tot , dar am sa trimit unul din prietenii tai de afara sa vorbiti .
- Bine .
Stai , ce prieteni ? Cine e mai exact afara?
Doamna Blonda deschise usa si iesi lasandu-ma singura cu gândurile mele , dar nu pentru mult timp . Eva intra zgomotos in încăpere cautandu-ma cu privirea .
- Aici erai ! Tipa ea , facandu-mi urechile sa tiuie un minut .
Se arunca pe mine într-o imbratisare de urs de parca eram pe moarte sau ne ne mai văzusem de ceva vreme .
- Ce s-a întâmplat? O intreb eu
- Nu iti aduci aminte?
Părea mirată , orice s-ar fi întâmplat probabil a fost important .
- Ai intrat într-o cearta . Una mare
- Imi amintesc acum. Dylan se bătea cu un băiat în fața scolii .
- Cu Noah , dar da.
Noah , tpul roscat ce ma rugase sa-i fac o favoare inaintea orei domnului Ronald . Imi amintesc totul acum , ce ma apucase? Stiu doar ca am simtit ca trebuie sa il ajut cumva .
- Noah e bine? Intreb eu in cele din urma
- Da , de fapt este chiar afara .
- El m-a lovit ?
- Nu ,te-ai băgat în fața lui Dylan exact cand voia sa-i dea lovitura finală. Ai încasat pumnul lui si ai oprit toata povestea.
Usa se deschise iar exact atunci un roscat inalt se ivi din crapatura ei .
- Pot sa intru ? Întreba el
Fata lui era acum bandajata dar inca puteai vedea ca ochiul lui drept era vanat iar buza de jos un pic umflata .
Eva se uita la mine cerandu-mi aprobarea . Eram curioasă de ce avea să spună asa ca am dat din cap afirmativ.
- Poti intra . Spuse ea autoritară
Noah isi făcu loc spre patul pe care eram întinsă .
- Cum te simti ? Ma întreba el
Am incercat sa ma ridic in fund pentru a-i arată că nu sunt slabă, pot sa incasez un pumn si sa ma ridic din nou . M-am sprijinit cu spatele de peretele alb-imaculat din spatele meu .
- Sunt bine . Incercam sa par curajoasă dar probabil nu imi ieșea prea bine .
- Ma bucur ca esti bine . Zâmbi tâmp dar cumva zâmbetul ala ma făcea sa rad , incerca sa se comporte frumos dar nu prea ii iesea .
- Tu esti bine? L-am întrebat curioasă
Rănile lui păreau de zece ori mai rele decat ale mele .
- Da , normal , nu-ti face griji .
- Hei Robin ma duc pana undeva dar am sa revin , bine? Spuse Eva
Nu stiu ce punea la cale dar i-am spus că bine si ea a plecat în câteva secunde din camera trantind usa in urma ei .
- Cred ca iti sunt dator cu o favoare , imi spuse el imediat ce Eva plecă.
- Dap , cam asa .
Noah statu câteva secunde sa se gândească apoi se uita la mine .
- Diseară ne vedem in fata casei tale la 8 fix .
- De ce?
- Am sa ma revansez. Zâmbi cald parca mândru de ideea sa .
- Stai , de unde sti unde locuiesc ?
Se ridică si se îndrepta spre ieșire
- Nu stiu , zâmbi el înainte să plece grabit .
Nu mai inteleg nimic dar nu contează pentru că după câteva minute Eva reveni.
- Ce ti-a spus ?
- Noah?
- Da normal! Iti place de el?
- Nu, normal ca nu , de abia dăca-l cunosc .
Nu putea sa imi placa de un băiat pe care il cunosc de asa de putin timp .
- Probabil nu iti aduci aminte dar după ce Dylan ti-a tras pumnul acela Noah nu a luat-o prea bine .
- Cum adică?
- Te-a luat in brate si a sprintat practic spre cabinetul medical din scoala .
- Și eu as fi facut la fel daca a-si fi fost in locul lui . Exagerezi
Eva trăgea concluzii pripite la orice pas , asa era ea dar asta parca e prea de tot . S-a întrecut pe sine însăși , merita un premiu pentru asta .
- Ce ti-a spus ? Întreba ea
- Dupa ce ai plecat tu a spus că are ceva de făcut si ca trebuie sa plece .
Nu-mi place sa-mi mint cea mai buna prietena dar daca ii spuneam adevărul ar fi început sa-si faca scenarii neintemeiate si fix de asta nu am nevoie acum .
Eva parea sincer dezamăgită, de parcă s-ar fi așteptat să se întâmple ceva măreț in doar cele 5 minute in care a lipsit .
- De ce ai plecat asa ? Am intrebat-o eu spargand gheata
- Voiam sa va las singuri sa vorbiti dar observ ca nu trebuia sa ma sinchisesc .
- Termina cu prostiile .
- Bine , bine gata . Hai sa te ducem acasa orele s-au terminat de mult .
- De abia astept sa vad ce o sa spuna mama despe ochiul meu vanat .
- Hai sa mergem .
M-am ridicat de pe pat si mi-am luat ghiozdanul de pe jos .
- Sunt gata , i-am spus eu Evei , hai acasa .
CITEȘTI
Bro code
Teen FictionBro code - O singură lege care este mai presus de toate celelalte avocate în numele fraților. Ce se intampla atunci cand totul trece de limite?